![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Zoals wellicht velen ook zullen denken, is het Bin Laden en Al-Qaeda te doen om de oprichting van een wereldwijd islamitisch rijk.
Als dit effectief het geval zou zijn, is het dan verstandig van de 'westerse' landen de Amerikanen te laten 'verzuipen' [size=1](en daar zelfs plezier in te hebben)[/size] Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() bin laden gaat alleen nog aanhang vinden bij de mdp en de rest van de marokkanen in antwerpen en omstreken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bin Laden heeft net als de Amerikanen niets in Iraq te zoeken, de narionalistische stijders zullen eerst met de Vs en dan met de fundamentalisten afrekenen, watch my words.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wellicht zult U het ontkennen, maar ik heb steeds als waarheid aangenomen dat in Irak slechts 20% alsvolwaardige burgers (en dan nog!) konden beschouwd worden. Het is logisch dat die 20% de macht wensen te behouden 'ten koste van om het even wat' (op dat punt zou men ze met commies kunnen vergelijken). En gezien U (toch bijna) alles weet, kunt U dan ook voorspellen wat er met Irak gaat gebeuren als de Amerikaanse duivel is verdreven en de fundamentalisten zijn verdreven (gaan ze dan met zichzelf afrekenen of beschouwt U DE Iraakse mensenbommen of de kopjessnellers niet als fundi's?). Ik hoop dat U daar antwoord kunt en wilt opgeven, zodat ik DemoSteve niet moet lastig vallen, want die is met zoveel onderzoeken belast en zijn spionagenetten zijn volzet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die daar bij U in de kelder zit is Bean laden....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |