![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dit een zeer leuke gedachtenpiste, maar het zou deze topic (multicul<->rechts ) teveel in verwarring brengen. Ik neem dan ook de vrijheid om je posting als opening te gebruiken in een andere thread... ff denken onder welke sub-index. Deze dus! ---------------------------------------------------------------------- De grote pijlen van de menselijke diaspora beginnen in afrika, gaan langs zuid-indie en de kaukasus verder en gaan met kleine pijltjes naar azie, noord-ginderachterrechts(? die Beringenstraat zeker) langswaar de mongoolse voorvaderen vanaf noord-amerika naar het zuiden zijn getrokken. zoiets.. (sorry ben te lui om hoofdletters te gebruiken in bovenstaande zin). Maar was het wel zo? "wij" zijn INDO-GERMANEN, kelten zijn INDO-iets.. ergens zouden we dus vanuit een INDO-iets gebied moeten gekomen zijn. Maar wat carlgustaaf hierboven zegt, lijkt op iets helemaal anders. En nu ga ik de totaal :blush::blush::blush: onpolitically correcte toer op! Waar komen die witten vandaan? Werden ze witter naargelang ze meer naar boven gingen? Waarom zijn de inuit dan zonnebank? Waarom lijken oerang-oetangs meer op chinezen, terwijl gorillas meer op afrikanen lijken? waarom lijken neanderthalers meer op witten? (ik zet dat er maar bij vermits ik anders een proces aan mijn been krijg, maar wie weet zit ik hierbij niet net op het juiste spoor) Kortom, wie zijn de Europeanen en waar zitten hun roots? (en nee, ik heb het hier nu eens voor de zoveelste keer NIET over racisme, over emigratie etc..) Gewoon een paar soepele hypotheses. Waarom waren de pharao's wit? vb? (of zonnebankbruin, maar wel geen negroide trekken). Laat dus uw fantasie, uw kennis van antropologie, uw kennis van geschiedenis etc.. eens lustig werken ... EN VERVUIL AUB DEZE TOPIC NIET MET DE STANDAARD LINKIEWINKIE RACISTISCHE TREKKEN, NOCH MET ANDERE POLITIEKE TOESTANDEN.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wat ik altijd raar heb gevonden is de enorme diversiteit van de blanken: Ge hebt er met zwart, bruin, blond, rood haar en ook een gamma van diverse kleuren van ogen.. Iets wat ge bij die andere (eentonige) rassen niet vind.
Heeft dat misschien iets te maken met de invloed van Neanderthalers, of zoiets? Of komt het door dat gevarieerde klimaat dat in Europa waart?
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben net vandaag beginnen lezen in het boek "De oorsprong van de Graalkoningen" van ene Sir Laurence Gardner.
Het begint met de Soemerische beschaving. En ja, ik vind het ook zeer eigenaardig dat reeds in 4000 VOOR Christus zulke een prachtige beschaving ineens (out of the blue! zelfs de taal is nergens aan verwant) tevoorschijn kwam, terwijl - indien men de evolutietheorie gewoon volgt - er anno 2005 nog steeds natuurvolkeren leven die het niveau van het stenentijdperk amper overschrijden. Bij een gelijkmatige evolutie zouden die zelf toch ook reeds verder moeten opgeschoven zijn? Het is toch niet normaal dat er binnen één soort een deel raketten naar Mars kan sturen, terwijl een ander deel nog niet verder staat dan het gebruik van het vuur? Ik lees verder....[edit] [size=1]Edit:[/size]
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 augustus 2005 om 19:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |