Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 januari 2006, 23:26   #1
gralek
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano Bekijk bericht
En als u mijn nu wilt verontschuldigen (nee ik loop niet weg): mijn vrouw en ik worden verwacht op een nieuwjaarsfeestje van een paar vrienden van ons. Ik heb nog een leven hierbuiten in tegenstelling tot vele anderen hier. Tot later.
... zei de man met 17.386 berichten.
gralek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2006, 01:56   #2
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gralek Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door thePiano
En als u mijn nu wilt verontschuldigen (nee ik loop niet weg): mijn vrouw en ik worden verwacht op een nieuwjaarsfeestje van een paar vrienden van ons. Ik heb nog een leven hierbuiten in tegenstelling tot vele anderen hier. Tot later.
... zei de man met 17.386 berichten.
Super !

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2006, 02:55   #3
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano Bekijk bericht

Waarom? Omdat in jouw licht benevelde brein "alleen woorden nooit mensen kwetsen of slachtoffers kunnen maken".
Best Piano.
Ik vind dat de formulering "licht beneveld brein" er over is.
Niet alleen is dit een belediging voor mensen die écht een brein hebben, die weten immers al lang dat Distel iets soortgelijks niet heeft en wensen dus ook niet dat men de koekoek in zijn hersenpan (recht uit ultrademocratisch Zwitserland) zou vergelijken met wat een normaal menspersoon op dezelfde plaats heeft zitten.
Het licht beneveld is daarenboven een belediging van Zwiterse koekoeken.
Mag ik u derhalve verzoeken van correcter te formuleren en u niet te bezondigen aan het beledigen van grote bevolkinsgroepen én een deel van het dierenrijk (de mensheid en het koekoeksdom).
Ik verwacht van u dan ook een prompte rechtzetting, met excuses aan alle betrokkenen!

Laatst gewijzigd door ericferemans : 20 januari 2006 om 02:56.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2006, 03:00   #4
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Wat een leuke instelling. Als alle (toegelaten) politieke strekkingen in een land een wet afkondigen moet die wel goed zijn.
Maoisten en Stalinisten in de wereld verheug u! Het heilig vuur slaat toe!

Wetten dienen niet afgewogen te worden aan het aantal handtekeningen dat er onder staat.
Wel aan het feit of ze eerlijk, echt democratisch (dus niet met een SPA handtekening onder een wet waar zelfs de SPA-kiezersmeerderheid tegen is bvb), duidelijk is, nuttig is, op een redelijke manier geimplementeerd kan worden, op te volgen is door diegenen die er onderhevig aan zijn (bv geen speelruimte bij snelheidsovertredingen wanneer bandenslijtage alleen al een afwijking van meer dan 2 km per uur veroorzaakt) enzoverder.
Kortom, het doel, de opstelling en het resultaat van een wet zouden moeten weergeven wat de bevolking denkt en aanvaardt.
Elke andere instelling, ook die met de 'beste bedoelingen van bijvoorbeeld Steve Stunt, is in principe ondemocratisch en derhalve onaanvaardbaar!
Een democratische instelling van uw mandatarissen daarentegen is gewoonweg ondenkbaar, onvoorstelbaar en onbestaanbaar....
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2006, 03:01   #5
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Zalig... Thepiano, de meester van het demoniseren van gewonen mensen is nu in aanvaring met EricFeremans, het minder begaafde slaafje van de trend tot het demoniseren van gewone mensen. Dit wordt leuk !!!

Laatst gewijzigd door Jazeker : 20 januari 2006 om 03:01.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2006, 07:11   #6
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het verbod geldt alleen voor de Untermenschen.
Er bestaat nu eenmaal een speciale elite, die immuun is voor leugens, en zonder enig gevaar op tijd en stond een portietje verboden lectuur tot zich kan nemen zonder enige schade.
Die mogen zelfs negationisme posten of links naar negationistische sites. Althans dat denken ze toch. Als zij zoiets citeren dan is dat niet hetzelfde. Als zij een link plaatsen komt dat niet op dezelfde manier op die sites uit, dat is een stuk minder negationistisch, minder kwetsend en moreel hoogstaander. Als je tenminste de obligate en foeifoeifoei! na het citaat als gemeend beschouwt. Als een bekeerde Siegfried Verbeek ooit loskomt, dan kan hij zijn boeken opnieuw uitgeven met een voorwoord en een nawoord.
Voorwoord:"Kijk eens wat een rotzooi ik vroeger schreef:"
Dan een boek vol negationisme-revisionisme-antisemitisme-......
Nawoord:"Verschrikkelijk hee! Dat zou ik nu nooit meer doen!"
ROOS!
Oud 20 januari 2006, 07:22   #7
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Best Piano.
Ik vind dat de formulering "licht beneveld brein" er over is.
Niet alleen is dit een belediging voor mensen die écht een brein hebben, die weten immers al lang dat Distel iets soortgelijks niet heeft en wensen dus ook niet dat men de koekoek in zijn hersenpan (recht uit ultrademocratisch Zwitserland) zou vergelijken met wat een normaal menspersoon op dezelfde plaats heeft zitten.
Het licht beneveld is daarenboven een belediging van Zwiterse koekoeken.
Mag ik u derhalve verzoeken van correcter te formuleren en u niet te bezondigen aan het beledigen van grote bevolkinsgroepen én een deel van het dierenrijk (de mensheid en het koekoeksdom).
Ik verwacht van u dan ook een prompte rechtzetting, met excuses aan alle betrokkenen!
Je poging om grappig te zijn is mislukt, Feremans. Zelfs op dat vlak kan jij in de verste verte niet aan Distel tippen.
Distel heeft ook geen psychiater nodig wegens zijn 'beneveld brein'. Dit in tegenstelling tot een paar anderen op dit forum die duidelijk ooit in de USSR gehersenspoeld werden.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be