![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Clarence Ray Allen is deze morgen geexecuteerd in California. Vent was 76 jaar oud, had suikerziekte, was blind, zat in een rolstoel en had in september nog een hartaanval gekregen. Nu vind ik dat dit toch wel te ver gaat gezien hij toch niet zolang meer te leven had. Ofwel hadden ze hem vroeger moeten executeren ofwel hem laten leven want zijn natuurlijke dood was nabij. Voor info, gewoon eens googlen...
Sorry, 'k zie juist dat er al een topic over is in 'maatschappelijke problemen'... Laatst gewijzigd door longhorn : 17 januari 2006 om 16:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Mijn probleem is niet zozeer met de doodstraf op zich maar wel met dit geval. Waarom de executie pas uitvoeren 20 jaar na de veroordeling terwijl hij waarschijnlijk in zijn laatste 'natuurlijk' levensjaar was?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En ook al had deze persoon wat onlangs geexuteerd is niet meer lang te leven is geen reden om hem gratie te geven voor zijn daden. of je nu 20, 50 of 80 jaar bent. gezond of doodziek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet ik ook niet. Twas goedkoper geweest indien ze het meteen hadden gedaan.
![]() |
![]() |