![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sit back, relax, and enjoy the show.... ![]() . |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Als er geld te verdienen valt dan zijn de Nederlanders er als de kippen bij, ik kan ze geen ongelijk geven, ik hoop dat hij nog lang blijft leven, er zijn er voor minder het koppeke afgedaan onder het mom van een vredelievende islam.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() mss eens bestellen.
![]() |
#4 |
Schepen
|
![]() Tegenstrijdige booschap : I hate violence, maar ik draag wel een tulband met een lont (??). Toch koop ik zeker een exemplaar, als statement, want de moslims moeten niet het idee krijgen dat wij geintimideerd zijn.
|
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Is dat niet wat sommige moslims zeggen: wij worden foutief afgebeeld door de cartoons, terwijl ze een ambassade in de fik steken of een fatwa uitspreken om de cartoonisten te vermoorden?
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Als ze daar méé denken de problemen tussen de verschillende geméénschappen op te lossen bereiken zij daar méé duidelijk averrechtse effecten. Ik vind dat er een wettelijk verbod moet komen op godslaster. Zowel voor de Christelijke, Joodse als Islamietische godsdienst. Maar ja van Hollanders verwacht men duidelijk niet véél, ook zij hebben duidelijk hun stééntje bijgedragen aan de deportatie van miljoenen Joodse mensen in de 2de wereldoorlog...
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Omdat er grenzen zijn aan de vrije meningsuiting men beste... Godslastering beledigt ganse bevolkingsgroepen zowel diepgelovige autochtonen als allochtonen. Dit draagt absoluut niet bij tot een lééfbare samenleving wel integendéél.
|
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk voel ik mij helemaal niet beledigt door wat anderen geloven of gaan we terug de inquisitie invoeren ? |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() De waarheid mag toch gezegd worden - of mag dat ook al niet meer?
|
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() De joden zijn kapitalisten, de islamieten zijn fundamentalisten, de Christenen zijn pedofielen.. Van veralgemening gesproken..... en dat is waar het echt om gaat. Het gaat mijn niet alléén om de moslimgelovige maar tevens ook over Christelijke en Joodse gelovigen. Laat gewoon de godsdiensten er buiten, men krenkt er de gevoelens van vélen méé.....
Laatst gewijzigd door Sinistra : 27 februari 2006 om 00:52. |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Wtf Breydel?
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() onder vrije meningsuiting versta ik dat je je gedacht mag zeggen, op een NIET spottende manier.. als jij denkt dat spotten en vrije meningsuiting aan elkaar gelijk zijn, mogen ze de vrije meningsuiting afschaffen ![]()
![]() |
#16 |
|
![]() Nee, je ziet wat de gevolgen zijn
#17 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wie heeft die ''gevolgen begaan''? In de laatste levensjaren van de vorige paus zijn er zoveel cartoons geweest over zijn aftakelingsproces, is er dan ook maar één gebouw in brand gestoken? Ik dacht van niet. Dus wie is hier dan de schuldige? |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() totdat ze een van je familieleden vermoorden, dan zal je wel anders piepen