![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() flyers doen de ronde : beloning voor doden van homo's
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze raad vragen aan de moslims. Die weten beter.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() raar maar waar
moest dit in een ander arabish land gebeuren door moslims zou het forum te klein zijn, nu het "de uitverkorenen" zijn wordt het weg gelachen |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel voor dat ze er een in Mekka organizeren. De Gay parade wordt veranderd in de Gay Hadj . En dan kunnen ze daar ook rond die grote steen lopen. Met travestieten en al.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het feit dat het brandbommen zijn die aanbevolen worden is echt wel een aanduiding dat het geen moslim pamfletten zijn.
Dat moeten we toch allemaal toegeven. Maar het is weeral een prachtstaal van religieuze verdraagzaamheid nietwaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ze maar zedig gekleed lopen Antoon en hun hoofddoek goed dichtknopen, want ik veronderstel dat de 'dames' onder de gay-heren dan ook hun erotiserende hoofdlokken dienen te verbergen voor al die moslimventen die zichzelf niet kunnen onder controle houden. En de 'provocateurkes' onder gays, male and female, kunnen zich nog altijd hullen in burquinis om hun vormen te verbergen. ![]() ![]() ![]() http://www.ahiida.com/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom zegt ge niet gewoon en direct voor zijn raap: "ik haat joden, ik ben een antisemiet, ik kan geen joden uitstaan"? Want dat is in principe wat ge met al uw posts wilt zeggen...
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 12 juli 2006 om 14:26. |
|
![]() |
![]() |