![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Meer huisbazen nemen recht in eigenhanden ,wat gaan zij daar aan doen veel eigenaren zij advocaten of rechters en politiekers (knokploegen)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wie braaf is krijgt lekkers, wie stout is de roe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hij is de jongen van de baby aldus, ons wat zij hebben gehad nadat wij door het speelgoed hebben gekocht dat hij het pistool van de motor was en hij 1981 ons die hij de baby heeft nadat hij hij het hij heeft gehad de geërgerde tanden hij het zal zijn begin het was de schreeuw wordt veroorzaakt
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Naar verluidt zouden vreemde huisbazen die met het kindergeld een lening afbetalen voor de aankoop van een opbrengsteigendom die ze aan mensen van ons eigen volk verhuren, ook niet van de makkelijkste zijn.
Laatst gewijzigd door Cynicus : 19 augustus 2006 om 20:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Huisbaas is een soort machtspositie, die vreemdelingen niet zouden mogen bekleden.Nooit zou een vreemdeling macht moeten kunnen verwerven tegenover Belgen.In vele andere landen kunnen vreemdelingen geen grond of gebouwen kopen, in diezelfde landen krijgt ge natuurlijk ook niet zo snel de nationaliteit in de schoot geworpen... Ter verduidelijking: vreemden= Niet-Europeanen van niet-Europese afkomst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zoals elke ander debat gaat dit uiteraard binnen de tien posts over vreemdelingen. Maar kan bk232214 zijn eerste posts even verduidelijken want zoals het nu geformuleerd is is het niet zeer begrijpbaar.
Coekie |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() In tegenstelling tot Niet-Europeanen van Europese afkomst?
![]() |