![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
|
![]() Anti-Fascistisch Front vervolgd
Maandag moet de webbeheerder van het Anti-Fascistisch Front (AFF, www.aff.be) voor de rechtbank verschijnen in Gent. ... Deze nieuwe poging om links te vervolgen, mag niet aanvaard worden. ... Indien de rechtbank beslist dat het artikel van het AFF van hun website moet weggehaald worden, kan het alvast op een aantal andere sites plaatsen, zodat de censuur haar doel mist... Geert Cool De NSV moet verboden worden, maar als zij veroordeeld worden, hebben ze lak aan de rechtbank en is het een poging om links te verbieden. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Dat iedereen is iedereen met rust laat. Dan moeten er geen klachten worden opgemaakt en wordt er niemand veroordeeld. Iedereen heeft zijn recht op privacy.
Als ik morgen wil zeggen dat ik alle rechtse domme mensen vind, is dat mijn recht. En omgekeerd ook. Maar ik zal die rechtse niet proberen hun mening te veranderen of te verbieden. Ik zal ze niet tegenhouden in hun activiteiten en zal niet hun clublokaal aanvallen. Er tegen betogen zonder geweld wel. Er mee in debat gaan ook.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Geef ze dan gewoon gelijk,of negeer ze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() Neen dat bedoel ik niet. In debat gaan, kan. Maar je moet op voorhand ook weten dat je daarmee niet iedereen kan overtuigen. En dat moet je aanvaarden. Je moet in debat gaan en als je iemand hebt overtuigd, is dat een meerwaarde van het debat. Maar in debat gaan omdat iedereen MOET overtuigd worden, is fout!
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() Dan zijn we al met drie. En de rest?
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
|
![]() De rest is er ook maar voor mij is dat zo vanzelfsprekend dat ik deze topic zelfs gemist had. Ik denk trouwens dat dat voor velen hier geldt maar dat is natuurlijk maar mijn gedacht.
![]() |
#10 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wel George,
u hebt goed gedacht