![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Jürgen Verstrepen (Lijst Dedecker) - 5 tot 11 februari Voormalig radiogeweld, presenteerde enkele talkshows op radio en televisie. Stapt in 2004 in de politiek en is verkozen als Vlaams volkvertegenwoordiger. Voorvechter van vrije meningsuiting en actief in de mediacommissie in het Vlaams Parlement. Op 17 april 2007 kondigde Verstrepen zijn overstap naar de Lijst Dedecker aan na een dispuut met VB-voorzitter Frank Vanhecke. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() altijd maar werken werken werken
ook voor een politicus zal het wel van dat zijn he moet er niet af en toe eens tijd voor plezier zijn ? moet een mens altijd ernstig zijn ? U ontspant neem ik aan toch ook wel eens af en toe bij deze dan de vraag hoe u dat dan het liefste doet of moeten we lachen en plezier maken maar meteen verbieden omdat het de productiecijfers naar beneden haalt ? met dank bij voorbaat voor uw reactie
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En goede mix van werken en ontspannen zou heel deze vraag overbodig maken. Ik lach op mijn werk nog het meeste van allemaal ......
#3 | |
|
![]() Citaat:
Kortom... Welkom in politiek ! (LOL) Lachen en zwanzen, leven, uitgaan, genieten, passie... niets is mij vreemd. ![]()
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Integendeel. Kom op, Kobaf, een Georgist als jij zou moeten weten dat goede relaties op het werk met de nodige sfeer van gemoedelijkheid juist de productiviteit omhoog haalt.
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nee,Jürgen je zult de politiek iets ernstiger moeten nemen hoor !!!!
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Mensen zijn van nature gemotiveerd om vooruit te geraken, men moet ze alleen niet demotiveren en zelfs verbieden om te werken, zoals nu gebeurt allemaal de schuld van de betuttelende maatregelen van de soccen ![]() een vrije markt is echter een markt die ook toegankelijk is voor de kleintjes die les moeten de liberalen nog leren maar ik wordt weer veel te serieus ![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 februari 2007 om 01:47. |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
![]() jurgen, vergeet niet dat armen in dit systeem veelal niet mogen werken vooraleer ze ervan te verdenken niet te willen men moet ze dus niet verplichten ( veel te ernstig ) het verbod om iets te ondernemen moet alleen worden opgeheven !!! ( iets verbieden is ook al ernstig en dus ook verre van tof ) soit een vrije markt is ook toegankelijk voor ons zoniet is het geen vrije markt ( en dus een veel te ernstige en saaie markt ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 februari 2007 om 02:04. |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Verhofstadt heeft groot gelijk met zo veel mogenlijk mensen aan het werk te helpen