![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Geert Lambert (Spirit) - 12 tot 18 februari Geert Lambert (Oostende, 28 februari 1967) is een Vlaams politicus en advocaat. Lambert werd na de verkiezingen van 2003 voorzitter van de spirit-fractie in de Kamer van Volksvertegenwoordigers. In oktober 2004 volgde hij Els Van Weert op als partijvoorzitter. Tegenwoordig zetelt hij in het bestuur van het Vlaams & Neutraal Ziekenfonds, de Vlaamse mutualiteit. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijnheer Lambert,
Als Vlaamsgezinde kan ik niet begrijpen dat U nu al zolang in de regering zit en dat er van die "costa-praatgroep" nooit iets van in huis is gekomen. Nochtans ging dat het instrument zijn om de communautaire problemen in uit te praten en op te lossen. Snel en effectief zoals dat in Verhofstadt jargon heet. Is die costa ooit bijeengekomen ? Wat zijn de resultaten geweest ? En als er geen bijeenkomsten zijn geweest en geen resultaten (ik heb er nooit iets over gehoord dus neem ik aan dat dit juist is), hoe komt het dan dat U als Vlaamsgezinde hier niets aan gedaan hebt ? Of is het zo dat U helemaal geen gewicht kunt leggen op het beleid op dit gebied ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 16 februari 2007 om 11:04. |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ik heb eveneens de indruk dat van de "verstandige" Vlaamsgezinde politiekers, de meesten een zeer slecht geheugen krijgen op de moment dat ze mee mogen spelen, en het postje binnen is.
Raar he? |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() U hebt gelijk dat er op communautair vlak weinig gerealiseerd werd in deze legislatuur. Maar, BHV indachtig, misschien toch niet zo slecht dat spirit er bij was om slechte zaken te verhinderen.
Os is het jullie ontgaan , ook op deze fora, dat er echt wat krachten zijn die terug willen herfederaliseren!? 't wordt nog leuk he als spirit er niet zou bijzijn... |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Effen afwachten wat Spirit binnenkort m�*g verhinderen.....
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Toch wel bizar dat de Vlamingen, die een meerderheid in het parlement bezitten en het recht aan hun kant hebben, blij moeten zijn dat BHV niet werd gesplitst. Hier klopt toch iets niet?
#7 |
Banneling
|
![]() Misschien wil de meerderheid van die "Vlamingen" geen splitsing van BHV.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
You lose anyway. \o/ |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Ik hoop dat je dat zelf niet gelooft, of het is nog erger gesteld dan ik had gevreesd.
|
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Ja born, dat geloof ik wel en weet ik zelfs zeker.
En waarom vlamingen hun meerderheid niet kunnen gebruiken, moet je eens vragen aan diegenen die destijds de meerderheid uit handen hebben gegeven in de grendelgrondwet. Geert |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() U hebt gelijk. Maar dat wil ik idd liever niet. Net zoals de Walen destijds liever geen Vlamingen verkozen zagen worden in Nijvel. Of bent U dat vergeten misschien?
Geert |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Ik ben geen taalracist. Dus voor mij mag dat wel. Wat anderen willen of niet, is niet mijn probleem.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Laat ze maar voor henzelf reclame maken
|
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Is er eigenlijk nog een toekomst voor Vlaams-nationalisme? Kijk maar eens naar de tanende opkomst op de IJzerbedevaart. Bovendien zijn dat allemaal zestigers en ouder.
|
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() De jeugd is er niet mee bezig maar al even min met de huidige structuur!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Je meet de kracht van een beweging niet af van de opkomst op een enkele manifestatie. Voeg er "TenVrede" aantoe en je ziet een ander cijfer.
Maar ik zie op de manifestaties van BUB amper enkel tientallen mensen. Best leuk zo'n clubje |
![]() |