![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan één woord weg cencuren,maar hele teksten,dat gaat mij te ver,ik heb een politieker nu laten mee volgen vanavond,Hij is nu mijn bewijs Erg Politics .be hier komt een staartje aan hé duveltje382(ook eens de panorama's volgen hé!) duveltje382
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() LOL, zit jij nu al hier ook?
![]() Gelieve je pillekes op tijd te nemen! En niet verloren te lopen! ![]()
Laatst gewijzigd door Griffin : 8 maart 2007 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Rustig rustig rustig...je bent aan het doorflippen vandaag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Morgen schijnt de zon.....
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Beste,
Geen idee waar je het over hebt, maar dat zul je vast zelf wel verduidelijken? mvg, Arnold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het moderatieteam mag naar goeddunken censureren: een woord, een zin, een heel artikel, een volledige thread, zelfs een hele katern en zonodig het volledige forum. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Peter Johan |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw kinderlijk gedrag mag je wat mij betreft gerust blijven ten toon spreiden,ook de persoonlijke aanvallen naar mij toe kan ik hebben,enkel mij spreekverbod daar heb ik het wat moeilijker mee,maar ja De toekomst brengt hier zeker raad hoor duveltje382
![]() |
#10 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik kan me niet herinneren u ooit persoonlijk aangevallen te hebben. Ik uit hoogstens mijn bezwaren tegen de wijze waarop u af en toe scheldend tekeer gaat. Citaat:
Voor de rest mag u, afgezien van de wettelijke beperkingen, over zowat alles uw mening kwijt, zelfs op warrige wijze, zelfs als sommige van uw meningen door anderen als complete nonsens worden aanzien. Peter Johan Laatst gewijzigd door Peter Johan : 9 maart 2007 om 13:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
is dit nu niet een mooi voorbeeld waarbij een uitleg aan een second mod, met eventueel een woordje van een een vertrouwensm/v gekozen door D, wonderen zou kunnen doen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() allé, nekeer diep ademen en rustig uitleggen wat er nu juist scheelt?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok,hier op het forum zit er ne gast mij al meer dan één jaar aan het uitmaken is als vuile werkezel,als ik hem dan eens antwoord dan is dat volgens de modjes persoonlijke aanval,terwijl ik die mens enkel maar van het zelfde laken en broek geef.Het koste mij enkel maar dik onverdient 4 strafpunten,dat is er gaande ...
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 9 maart 2007 om 13:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bericht zoeken, op #nr klikken en dan plaats copy pasten uit de werkbalkvenster die opent ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet nodig de moderatie weet goed genoeg wat ik bedoel,en zelfs dat ik gelijk heb .....
![]() |
#17 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Bent u nog van plan om over politiek te discussiëren, of blijft u de moderatie stalken met infantiel geneuzel over irrelevante bagatellen? Wanneer u alsnog besluit om zich in de politieke discussies te mengen, probeer dit dan zonder op personen te schelden, dan is er wat mij betreft geen vuiltje aan de lucht. Kan u het schelden toch niet laten, doe het dan op een forum waar zulks toegelaten of gewenst is (misschien het forum waar u in uw sig reclame voor maakt?) Peter Johan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag ik forumbaas er op wijzen dat ik het al begrepen heb en ik mij aan mijn spreekverbod zal houden ,doch het onderschrift+avatar blijft.
Ik hoop weerderom dat dat ik Uw niet persoonlijk heb aangevallen U mag het draadje dan ook sluiten wat mij betreft duveltje382
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 10 maart 2007 om 08:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
We willen echt openstaan voor ernstige suggesties en ze zelfs bediscussiëren als er controverse over bestaat. Liever dan deze katern verwijderen, schrappen we dus wat onzin of desnoods een paar debaters die onzin verkopen. Peter Johan Laatst gewijzigd door Peter Johan : 10 maart 2007 om 23:01. |
|
![]() |
![]() |