|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen | 
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  3 november 2006, 14:23 | #1 | 
| Minister Geregistreerd: 27 juni 2006 Locatie: Waar ik me thuisvoel...Overal dus 
				 |  Tips om nooit ziek te worden. Ik haat het de dokter te moeten bezoeken en pillen slikken vind ik maar niets. Er zijn vele manieren om te voorkomen dat je ziek wordt zonder spuitjes of chemische preparaten. Zelf neem ik dagelijks een twintigtal druppels Echinacea Purpurea-tinctuur in een glas water (smaakt slecht, maar in éénmaal uitdrinken) en dat houdt een lichamelijke weerstand op een hoog peil. Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik laatst een verkoudheid had. Andere tips? 
				__________________ Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain | 
|   |   | 
|  3 november 2006, 18:46 | #2 | |
| Gouverneur Geregistreerd: 22 juni 2005 Locatie: Brooklyn, NY 
				 |   Citaat: 

__________________ Wat is er veranderd in de afgelopen paar jaar? | |
|   |   | 
|  3 november 2006, 19:00 | #3 | 
| Staatssecretaris Geregistreerd: 11 oktober 2006 Locatie: Een niet-Vlaams-nationalistische gemeente 
				 |   sjaaltje dragen vocht in huis weren minimum 2 deftige maaltijden per dag appeltje eten tussendoor voldoende drinken minimum 1xper dag te voet of per fiets buiten komen genoeg slapen minimum half uur sociaal contact/dag (niet professioneel) zou je moeten behoeden van ziekte, tenzij je er aanleg voor zou hebben. | 
|   |   | 
|  3 november 2006, 19:11 | #4 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN |   Word medicus... Dat is even door de zure appel bijten, maar eenmaal je immuun bent, blijf je gezond... 
				__________________ Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven | 
|   |   | 
|  3 november 2006, 19:21 | #5 | 
| Banneling Geregistreerd: 16 februari 2004 
				 |   en waarom zouden we nooit ziek mogen worden? | 
|   |   | 
|  3 november 2006, 20:10 | #6 | 
| Minister-President Geregistreerd: 13 mei 2005 
				 |   One apple a day keeps the docter away    Anderzijds heb ik van urbanus onthouden dat "Wie zijn kruis krabt met een riek, belandt vaak in de kliniek" Het ene doen, het andere laten kan dus helpen  | 
|   |   | 
|  3 november 2006, 21:04 | #7 | 
| Minister Geregistreerd: 14 oktober 2004 
				 |   Doctor, doctor, I've only got 59 seconds to live. Wait a minute please. | 
|   |   | 
|  3 november 2006, 21:40 | #8 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd:  2 mei 2006 Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme 
				 |   Af en toe eens goed ziek zijn, zorgt ervoor dat je afweersysteem op punt blijft staan. | 
|   |   | 
|  3 november 2006, 23:40 | #9 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN |   Dat is juist, dan kun je lekker veel trekken van de sociale zekerheid. 
				__________________ Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven | 
|   |   | 
|  4 november 2006, 10:19 | #10 | 
				 |   ...zegt meneer tandarts, die met zijn zwaar gesubsidieerd beroep dankzij de sociale zekerheid die zijn klanten bijna alles terugbetaalt een dikke auto onder zijn gat kan kopen en een gouden plaatje aan z'n deur kan hangen. Laatst gewijzigd door Mitgard : 4 november 2006 om 10:20. | 
|   |   | 
|  4 november 2006, 11:20 | #11 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 17 februari 2005 
				 |   gij zout liever de volle pot betalen? | 
|   |   | 
|  4 november 2006, 15:41 | #12 | 
				 |   zout lust ik wel op mijn frieten. ik wil natuurlijk niet liever de volle pot betalen. het stoort mij weliswaar dat onzen tantist graag zijn tanden zet in de sociale zekerheid en een zesde zintuig heeft voor lui zweet en profitariaat. zulke mensen moeten niet neuten over de sociale zekerheid en wat dat allemaal kost. dankzij die sociale zekerheid komt ook jan modaal bij de minste pijnscheut op visite, klets boem, 55 euro in 't bakske van de tantist. | 
|   |   | 
|  4 november 2006, 16:48 | #13 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  7 januari 2005 
				 |   Tips om op een vooraf vastgelegd tijdstip ziek te worden, dat lijkt mij als werkende mens veeel nuttiger. Citaat: 
  | |
|   |   | 
|  4 november 2006, 22:59 | #14 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd:  6 april 2005 Locatie: New Caprica City 
				 |   Mensen die gestudeerd hebben zijn inderdaad vuile profiteurs van de samenleving. 
				__________________ Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. | 
|   |   | 
|  5 november 2006, 09:04 | #15 | 
| Minister Geregistreerd: 14 oktober 2004 
				 |   ""Tips om op een vooraf vastgelegd tijdstip ziek te worden"" Dan kunnen de dokters hun inkomen plannen, en een kaartje sturen wanneer ge wat moogt hebben en hoeveel het gaat kosten. | 
|   |   | 
|  5 november 2006, 09:36 | #16 | 
| Eur. Commissievoorzitter Geregistreerd: 22 februari 2004 Locatie: where the birds sing a pretty song 
				 |   Per dag minstens 1 degelijke warme maaltijd. Niet te vaak troep vreten, zuinig zijn met vlees. Goed luisteren naar je lichaam. Alleen naar dokters gaan als het echt nodig is. De ganse sfeer die rond de geneeskunde hangt is al genoeg om je ziek te maken. Uzelf niet opvreten over abstracte zaken zoals "allochtonen", "transfers", of "erelonen van tandartsen". Enkel wat rondom u staat is echt, de rest bestaat enkel in uw gedachten. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 5 november 2006 om 09:38. | 
|   |   | 
|  5 november 2006, 11:01 | #17 | 
				 |   | 
|   |   | 
|  5 november 2006, 11:38 | #18 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd:  6 april 2005 Locatie: New Caprica City 
				 |   Schaam u, verrader van de arbeidersklasse! | 
|   |   | 
|  19 april 2007, 22:18 | #19 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN |   Tips... Ik ben bijna nooit ziek, gewoon geen mietje zijn zou ik zeggen! Alhoewel, uw jas weggooien zou al een mooi begin zijn... 
				__________________ POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen | 
|   |   | 
|  19 april 2007, 22:40 | #20 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  7 januari 2005 
				 |   Citaat: 
 soms ben ik wel eens een paar dagen 'ziek', maar mits effe tanden bijten ben je daar even snel door als wanneer je wel medicijnen zou genomen hebben. De laatste keer dat ik medicijnen nam was in de zomer van 2003 (denk ik, 't was iig die gloeiend hete) omdat mijn enkel zodanig ontstoken was dat de dokter op een bepaald moment het woord amputatie gebruikte. Geloof me, dan slik je alles wat die man in de witte jas je voorschrijft... 
				__________________ It's just a ride. | |
|   |   |