![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je een lijnkaart koop in één van de voorkooppunten dan betaal je 8 € voor 10 ritten dus 0.80 €
Als je aan één van de automaten een ticket koop kost het U 1.20€ Als je op het voertuig zelf je ticket koop kost 1 rit U 1.50€ Daar heb ik het volste begrip voor als ze het zo regelen Ik heb echter heel veel moeite met het feit als er één van de automaten stuk is waar de reiziger niets kan aan doen dat men dan verplicht word om 0.30€ extra te moeten uitgeven omdat hun automaat stuk is 0.30 € is mss niet veel maar het gaat er mij om het principe,als je iets in je winkel te koop stelt moet het er maar zijn ook hé Laatst gewijzigd door duveltje382 : 27 maart 2007 om 15:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De website zegt:
Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan mijn vertrekhalte thuis staat geen automaat, wat moet ik dan zeggen? Stap een gazettenhandelaar binnen eh.
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan Uw vertrekhalte wordt dit niet belooft omdat daar geen automaat staat ![]() Laatst gewijzigd door duveltje382 : 27 maart 2007 om 15:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als uw bus daar staat, op de plek waarop je die altijd neemt, op de plek waarop je normaliter een kaartje koopt in de automaat, dan kun je niet zomaar even over en weer lopen naar een verkooppunt dat misschien 2km verder is. Er zijn trouwens niet eens in alle gemeenten verkooppunten. Punt is dat ze even makkelijk 1,20 € kunnen rekenen als een automaat defect is. Of dat je tenminste niet hoeft te betalen om je compensatie te krijgen wegens hun geklungel.
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom heeft God de krantenwinkel uitgevonden.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() pff je bent per toeval geen 60+'er of allochtoon .. anders had je wel een abo gekregen.
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dingen gaan kapot, leef er mee. Sta 's ochtends op en denk bij jezelf "Vandaag gaat er iets kapot gaan, ik ben er zeker van, en ik ga er mee het slachtoffer van worden." Als het werkt voor de keizer van het Romeinse Rijk, moet het toch zeker werken voor common citizens.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee,dan zou je op het voertuig de prijs die je anders aan de automaat betaalt moeten aangerekend worden hé,zo simpel is dat (als GB iets in de aanbieding zet en het is er niet meer,wel als er geen beperkte stockvermelding was) dan draaien deze er ook voor op hoor
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, dan moet ik ook maar zoveel betalen op de bus dus, gezien er geen automaat voorhanden is?
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Krantenwinkels zijn trouwens niet altijd open, en ze bevinden zich ook niet altijd pal naast de halte. Het is niet de reiziger die ervoor moet opdraaien als een ander zijn toestel defect is. Het is enorm makkelijk om reizigers er NIET voor te laten opdraaien, maar de lijn kiest er bewust voor om de reizigers er WEL voor te laten opdraaien. Vanuit uw oogpunt kan ik echter best begrijpen dat je dat niet meer dan logisch vindt en zelfs wenselijk.
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() heel dat systeem is een systeem van mijn voeten. gewoon laten afrekenen op het voertuig aan het normale tarief. op drukke (lees onveilige) lijnen kan er terug een conducteur mee
als er niet een deel extra dienst kan geleverd worden door een overheidsbedrijf, als we echt alleen maar puur economisch verantwoorde dienst krijgen, wel dan kunnen we de lijn(en) volledig privatiseren ook hé ... voil�* 'at your service' |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() duveltje heeft hier gelijk vindt ik
als de lijn ervoor kiest om hun betalingssysteem ingewikkelder te maken dan mogen ze dat maar als het dan niet werkt moeten ze er ook maar zelf voor opdraaien het gemakkelijkste en waar ik voorstander van ben om dit probleem op te lossen is gewoon doen zoals in hasselt en openbaar vervoer gratis maken voor iedereen. ttz natuurlijk bestaat gratis niet maar men kan bvb de autotaksen verhogen om dit te financieren ( vooral de taksen op luxe en sportwagens ) wie met de auto rijdt belast het milieu en dat mag gerust ontmoedigd worden dmv belastingen wie met het openbaar vervoer rijdt ontlast het milieu en dat mag gerust aangemoedigd worden dmv gratis openbaar vervoer voor iedereen die er gebruik van wil maken
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 maart 2007 om 15:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de Lijn morgen geen kaarten meer beschikbaar stelt in de winkels, dan heb je ook reden tot klagen als men hun fout niet wenst recht te zetten of te zorgen voor compensatie. Citaat:
![]() |
![]() |
#18 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() djeezes wat een zeikdraad
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN