![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
On 28 mrt, 17:18, "el misti©" <[email protected]> wrote:
> "donnerwetter!" <[email protected]> schreef in berichtnews:mn.e4087d73d71c47c7.68110@donnerwetter .net... > > > > > > > el misti© schreef op 28-3-2007 : > >> "donnerwetter!" <[email protected]> schreef in bericht > >>news:[email protected]. .. > >>> Anneke.A heeft uiteengezet op 28-3-2007 : > >>>> "Very grumpy old man" <[email protected]> wrote in message > >>>>news:[email protected]... > >>>>> De moord op linxe crimineel blijkt een afrekening te zijn in het linxe > >>>>> criminele circuit. De beide linxe criminelen kenden elkaar uit het > >>>>> krakersmilieu, eenvanoudsher notoire schuilplaats voor crimineel > >>>>> linx > >>>>> tuig. > > >>>> Ho even, dacht je echt dat rechtse getiktelingen niet zouen hebben > >>>> gekraakt. > > >>> In Eindhoven is een leegstaande kazerne een aantal jaar gekraakt geweest > >>> door neo-nazikrakers. > > >> Die link heb ik kortgeleden gepost: > > >>http://www.xs4all.nl/~afa/alert/3_5/loep.html > > > Ik ben er vaak langsgefietst, toen ik nog in Eindhoven woonde en werkte. > > Ik vind het ook een beetje naief om over 'de krakerswereld' te spreken. > Zelf heb ik ervaring met krakers uit Leeuwarden en uit Zwolle, en die waren > eigenlijk vrij a-politiek. Kraakten uit pragmatische redenen en waren wel > wat linksig, maar voornamelijk hing daar een hippie-sfeer in de kraakpanden. > Verhalen over andere krakerspanden, voornamelijk in het westen des lands > leerden me dat er ook nogal wat bijzat dat heel autoritair strak > hiërarchisch georganiseerd was, en waarbij een eigen mening niet echt op > prijs werd gesteld. Doet me eerder rechts aan, hoewel in extreem linkse > kringen dat fenomeen ook wel speelt. "Links fascisme" is dan ook zeker een > term die bruikbaar is. > Zowel bij links als bij rechts heb je de 'rekkelijken en de preciezen'.- Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven - > > - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven - Martinus T. vertoefde laatstelijk in het krakersmilieu van Barcelona. Maar laten we maar tot vrijdag wachten, dan wordt hij voorgeleid en mogelijk weten wij dan meer over zijn motieven. -- rvm |