![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoor allerlei geruchten dat het VWS aan een stille dood is gestorven? Wie weet hier het fijne over,en waar zitten al die mensen van het Vierde Wereld Syndicaat.Wat nu met onze armen mensen in België?
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Spijtig eigenlijk, er waren verschillende goede ideeen. Twee jaar terug was ik er nog van overtuigd dat het nog enige slaagkans had. Een kleine evaluatie binnenshuis is dan ook broodnodig. Waar hebben ze gefaald? Durven ze evalueren (degenen die nog overblijven)? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben ontdekt dat de armen uit de vierde wereld ook mensen zijn.
Met andere woorden: het zijn geen kastplantjes die je kan verpotten of in een serre zetten en dan "automatisch en uit zichzelve" veranderen in gelukkige wezens. ps: dat betekent niet dat ik simpatie heb voor zij die aandacht willen besteden aan de sukkelaars uit onze eigenste buurten ... 't is dat ze zo naïef kiezen voor onmogelijke oplossingen dat ze zo onuitstaanbaar maakt ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() en ergste van allemaal, de armen die ook tegen de onmogelijke oplossingen waren afschilderen als "geen lid van de armen"
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Ze hebben zich doodgewerkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ipv je zorgen te maken over het vws zou je beter je energie stoppen in de oprichting van dat ding dat je enige tijd geleden met veel trompetgeschal aankondigde. Hoe staat het daaar mee overigens? Al veel daklozen aangezet tot noeste arbeid? ![]() Geknipt op vraag van geviseerde.
Laatst gewijzigd door @lpha : 5 mei 2007 om 06:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat die dakloze betreft was ik de enige op dit forum die in het Antwerpe mee voor de dakloze ben gaan betogen voor het OCMW O,ja,buiten het VWS die nu een onderdeel uitmaken van de VLD bestaan er nog andere verenigingen hoor En als modje zou je moeten weten dat mijn nick duveltje382 is en geen windhaantje wat ik als persoonlijk beledigend aanvoel....
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 5 mei 2007 om 07:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat daar beledigend aan is ontgaat me volledig ![]() Ik vond het wel een geschikte nick voor iemand die in enkele maanden tijd het volledige politieke spectrum , gaande van vws over CAP, lijst de decker en momenteel VB, in zijn avatar droeg. Zielig.... Dit was meteen ook het laatste woord dat ik vuilmaakte aan 'geviseerde'
Laatst gewijzigd door @lpha : 5 mei 2007 om 08:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het machtsmisbruiken van Moderators op posten van de echte armen op dit forum,laat zien hoe partijdig ze wel zijn hé ![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 5 mei 2007 om 09:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hun modjes hier op het forum beginnen zelfs dat armen te beledigen!!!!! VWS is een partijtje voor de rijken die de armen "PROBEREN " het woord in de mond te leggen!!!!!
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
In een volwaardige liberale maatschappij bestaat geen armoede wegens afwezigheid van de machtstructuren die een bevoorrechte elite dienen en tevens aan de basis liggen van structurele armoede. Die visie was er bij de oprichting en die is er nu nog steeds ( indien anders zou ik niet bij het vws betrokken zijn geweest trouwens!) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel juist van U eno2,gelukkig zijn er nog andere organisatie's dan het VWS
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() Assertieve determinisme dan...
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zijn pure zakke vullers die de armen probeerde te bestelen,das alles querin..