![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Het is u misschien al opgevallen dat april van dit jaar behoorlijk warm was. Sterker nog: ik heb begrepen dat het de warmste april was sinds jaren. Alle bomen kregen in korte tijd hun bladeren en het krioelde van de insekten en ongedierte op een moment dat in Nederland soms nog sneeuw valt (zoals in 1981).
Voor een weldenkend mens kan dit niet als een verrassing komen: Zoals u weet is dit jaar de zomertijd in Nederland in opdracht van de EU bijna een maand eerder ingevoerd als gebruikelijk. Je zou toch verwachten dat de leden van het het Europese Parlement zouden nadenken over de opwarmende effecten van een extra uur daglicht voor ons klimaat. Toch, of niet dan? Misschien is dit weer een nieuwe samenzwering van linkse politici om ons te doen geloven dat het broeikaseffect een echte bedreiging is. Misschien moeten er een volgende keer eerst uitgebreide onderzoeken worden gedaan voordat de EU-parlement weer een wet aanneemt die zulke ingrijpende gevolgen heeft! ![]()
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Volgens mij klopt er iets niet aan uw redenering
![]() Verder, waarom is het hier zeikweer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omschakeling naar de zomertijd = de dag duurt een uur langer???
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() K&K e kerel*
![]() *mag ik dat zeggen? Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 8 mei 2007 om 12:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar april was wel heel erg heet! ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() ja heel april mooi weer en van da, en dan vertrek ik morge naar parijs vo 3 dage me et school en dan ist regen!
|
![]() |
![]() |