|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen | 
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. | 
| Bekijk resultaten enquête: Wat komt voor u op de eerste plaats ? | |||
| Minder vreemdelingen!!!!!!!!!! |     | 8 | 27,59% | 
| Een onafhankelijk Vlaanderen, ook al wonen er nog meer vreemdelingen dan nu reeds het geval is. |     | 21 | 72,41% | 
| Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
|  | 
|  | Discussietools | 
|  21 december 2003, 05:42 | #1 | 
| Banneling Geregistreerd: 19 oktober 2003 
				 |   Wat komt voor u op de eerste plaats ? | 
|   |   | 
|  21 december 2003, 09:27 | #2 | 
| Europees Commissaris Geregistreerd: 10 mei 2003 Locatie: Vlaanderen 
				 |   Ik ga niet antwoorden op deze poll, omdat dit een domme poll is.  Het is niet of of.  Mijn keuze is een onafhankelijk Vlaanderen waarin vreemdelingen kunnen komen wonen en zij zich aanpassen. 
				__________________  N-VA voor 6.000.000 Vlamingen!!! | 
|   |   | 
|  21 december 2003, 10:47 | #3 | 
| Minister Geregistreerd:  7 oktober 2003 Locatie: Antwerpen 
				 |   Dit is vooral voor blok kiezers bedoeld zeker? Welk standpunt zij het belangrijkst vinden van het blok? 
				__________________ Bloei O Land, In Eendracht Niet Te Breken, Wees Immer Uzelf En Ongeknecht Het Woord Getrouw, Dat G' Onbevreesd Moogt Spreken, Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht! | 
|   |   | 
|  21 december 2003, 11:33 | #4 | |
				 |   Citaat: 
 | |
|   |   | 
|  21 december 2003, 12:55 | #5 | 
| Secretaris-Generaal VN |   Een Belgisch Vaderland zonder racisme. Punt. | 
|   |   | 
|  21 december 2003, 13:20 | #6 | |
| Minister |   Citaat: 

__________________   | |
|   |   | 
|  22 december 2003, 13:18 | #7 | ||
| Gouverneur Geregistreerd: 22 september 2003 Locatie: België 
				 |   Citaat: 

__________________ [size=7]  [/size] [size=7]België is en blijft[/size] | ||
|   |   | 
|  13 oktober 2007, 11:13 | #8 | 
				 |   Graag zou ik deze peiling nog eens onder de aandacht willen brengen. | 
|   |   | 
|  13 oktober 2007, 11:17 | #9 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 25 augustus 2006 Locatie: Dietse Drugsvrije Republiek 
				 |   Een onafhankelijk Vlaanderen, tiens!  
				__________________  Steun Oranje-Blauw!  | 
|   |   | 
|  13 oktober 2007, 11:18 | #10 | 
| Europees Commissaris |   Shit Cynicus : een kutpeiling! Dat had ik echt niet van jou verwacht! Ik wil minder vreemdelingen van diegenen die zich niet willen aanpassen en verwisselen voor diegenen die daar minder of geen moeite mee hebben. Het ene antwoord sluit trouwens het andere niet uit en kiezen tussen sjukelat of sjoko ... Eerst het ene, dan het andere dan maar  
				__________________ Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be . | 
|   |   | 
|  13 oktober 2007, 11:20 | #11 | 
| Europees Commissaris |   Begin dan maar bij jezelf : géén racisme tegen Vlaams-Nationalisten die dezelfde rechten opeisen als de franstaligen in dit onheilige land! DAN kunnen we praten!  
				__________________ Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be . | 
|   |   | 
|  13 oktober 2007, 11:29 | #12 | 
| Provinciaal Statenlid Geregistreerd:  5 maart 2004 
				 |   Een Vlaamse staat zonder racisme.  Ik weet niet of je het al gezien hebt, maar de Vlaamse Leeuw is ook een kleurling van Arabische afkomst  . 
				__________________ Racism is a weapon of mass destruction | 
|   |   | 
|  13 oktober 2007, 11:33 | #13 | 
| Secretaris-Generaal VN |   Vlaams-nationalisten eisen wel net iets meer dan gelijke rechten, niet? 
				__________________ http://kim-roovers.skynetblogs.be/ | 
|   |   | 
|  13 oktober 2007, 11:37 | #14 | |
| Europees Commissaris Geregistreerd:  3 augustus 2007 Locatie: Achter Gods rug 
				 |   ik ga voor Vlaamse onafhankelijkheid (en dan nog hangt het af van de vorm - sociaal-economische structuur, relatie met de "buitenwereld", territorium - van die Vlaamse staat). Maar als ik gedwongen wordt tussen de twee keuzes die Cynicus aangeeft, dan kies ik sowieso voor de Vlaamse onafhankelijkheid. Het heb immers geen fundamenteel bezwaar tegen de komst van "vreemden". 
				__________________ Citaat: 
 | |
|   |   | 
|  13 oktober 2007, 11:37 | #15 | |
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 25 augustus 2006 Locatie: Dietse Drugsvrije Republiek 
				 |   Citaat: 

__________________  Steun Oranje-Blauw!  | |
|   |   | 
|  13 oktober 2007, 11:41 | #16 | 
| Secretaris-Generaal VN |   Ik heb reeds een vaderland. Ik hoef er geen nieuw te hebben. 
				__________________ http://kim-roovers.skynetblogs.be/ | 
|   |   | 
|  13 oktober 2007, 11:44 | #17 | |
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 11 januari 2003 Locatie: Vlaanderen 
				 |   Citaat: 
 Dus dan kan die staat de pot op. 
				__________________ "Denken ist schwer, darum urteilen die meisten." | |
|   |   | 
|  13 oktober 2007, 11:45 | #18 | |
| Secretaris-Generaal VN |   Citaat: 
 Het gaat dus niet over "mijn geliefkoosde staat" maar wel over de politici die daar een probleem mee hadden. 
				__________________ http://kim-roovers.skynetblogs.be/ | |
|   |   | 
|  13 oktober 2007, 11:47 | #19 | |
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 11 januari 2003 Locatie: Vlaanderen 
				 |   Citaat: 
 Het is flauw om alles op "de politici" te schuiven en niet verder durven te denken. 
				__________________ "Denken ist schwer, darum urteilen die meisten." | |
|   |   | 
|  13 oktober 2007, 11:48 | #20 | |
| Europees Commissaris |   Citaat: 
 Is het niet normaal dat wij ons wensen te onttrekken aan een systeem dat zolang het bestaat, ons nadelig behandelt? Genoeg is genoeg. Wij vragen gelijkberechtiging, maar daar wensen de franstaligen niet op in te gaan. Of vind jij van wél misschien? 
				__________________ Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be . Laatst gewijzigd door Eddy B : 13 oktober 2007 om 11:50. | |
|   |   |