![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar neen, het zijn maar het condoom, de pil en niet-traditionele gezinsvormen die de oorlogen veroorzaken. ![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wij zijn dan ook maar gewone stervelingen, hé. Zoiets gecompliceerd begrijpen we toch niet. Het wordt hoog tijd dat die heilige geest ons óók eens een bezoekje komt brengen teneinde ons wat wijsheid bij te brengen.
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]()
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 12 december 2007 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Volgens mij bedoelt de paus dat een man en een vrouw een betere, natuurlijke harmonie kunnen creëeren, elkaar beter in evenwicht kunnen houden en aanvullen. Zoiets als Yin (vrouwelijk) en Yang (mannelijk), Yin-Yin en Yang-Yang is onevenwicht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Ja, maar in een modelgezin beschouwen beide partners elkaar wel als gelijkwaardig en ik denk dat vooral mannen daarmee een probleem hadden en hebben. Als dit niet gebeurt (op grote schaal), krijg je inderdaad een onevenwicht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Godslastering! Ketter! Je zou beter huwen, kindjes maken en meewerken aan de wereldvrede. Vooruit!
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Inderdaad, wie opgroeit in een klassiek gezin is ook gelukkiger en heeft later minder psychische problemen. Maar dat willen progressisten niet geweten hebben...
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dit is de eigenlijke tekst. Het gaat eigenlijk vooral over de koppeling tussen het gezin als "hoeksteen van de samenleving" en het idee dat we allemaal deel uit maken van 1 grote "global family". Vrij mooie tekst, al ga ik er niet op alle punten mee akkoord.
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bedankt om mij even te laten weten dat ik in principe ongelukkig ben en over psychische problemen beschik. En ik maar het tegendeel denken...
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Geen probleem, ik ga ooit wel eens huwen (volgens de vernieuwde huwelijkswetgeving van 2003) en dan zullen we veel kindjes maken (allé, toch proberen tot het lukt)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Zo gelukkig lijken ze mij toch niet, om nog maar te zwijgen over de kinderen.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zoietske als de vele oorlogen onstaan uit een yin-yang geharmoniseerde maatschappij waarin yin1 wat jaloers werd op yin2 ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() wie weet biedt het nu wel soelaas btw stond yin nu voor vrouw en yang voor man ... anders moet ik mijn vorige post herschrijven ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Dat is zo. Behalve dan als in dat klassiek gezin de vader incest pleegt, regelmatig dronken is, zijn vrouw slaat, de moeder nooit thuis is, de ouders Getuigen van Jehova zijn, enz, enz.
Laatst gewijzigd door system : 14 december 2007 om 21:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is Bush Rooms-Katholiek?
Ik dacht het niet. Rooms-Katholieke presidenten in de Verenigde Staten worden doodgeschoten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mij persoonlijk betreft, ik geloof in het "gezin" als man-vrouw-kinderen en eventueel een losgeslagen tante, confer het Victoriaanse model dus.
Jammer genoeg ben ik zelf een Malthusiaan, en geloof ik dat de mens verheven is boven de natuur, en wens ik momenteel niet echt kinderen. Het is fijn idealen te hebben om er zelf niet aan te voldoen. |
![]() |
![]() |