Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 april 2024, 09:10   #1
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.894
Standaard Siegfried bracke zit af van graaipensoenen op 01.04.24.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20231213_96743541



Beter later dan nooit. Op 1 april bevestigt Siegfried Bracke dat hij afziet van zijn graaipensioen. Uit schaamte voor zijn laat voortschijtend inzicht heeft hij zijn N-VA lidkaart terug gestuurd naar Bart De Wever. Hij ziet ook af van alle juridische procedures tegen PVDA+ en Raoul Hedebouw wegens vermeend laster. Raoul Hedebouw verklaart dat hij met Siegfried Bracke een amicale vistocht heeft gemaakt.

Siegfried Bracke keert terug naar zijn rode stal. Hij is nu lid van PVDA+ en fervent bestrijder van de graaicultuur. "It takes one to know one". Hij is er van overtuigd dat hij PVDA+ enkele zetels kan doen bijwinnen in de strijd tegen exuberante vergoedingen in de politiek, media en bedrijfswereld. Op de vraag van de journalist of hij nog vergoedingen trok van Telenet reageerde Siegfried Bracke gepikeerd. Ik heb toen publiek vertelt dat ik al mijn bankuittreksels ging afdrukken maar ik heb problemen met mijn printer. Mijn bank biedt ook geen afdrukdienst meer aan. Hoe kan een gewone werkman nog merken dat hij niet graait ?

__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be