![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Burgemeester
|
![]() Ik kan alleen maar de link geven
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgi/a...ntwerpen.dhtml Want de inhoud van het artikel is: " The following error(s) occured: site.article.error.offline" Amai, dat artikel ging precies snel offline!! ps idem op de morgen http://www.demorgen.be/dm/nl/983/Nie...ntwerpen.dhtml Maar met een beetje Googlen hebben we: Citaat:
Enfin, het gaat goed met onze politiediensten....
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Gewoon een agent langs achter aanvallen is zelf nog niet voldoende om een nachtje (ééntje maar) in de cel te zitten.
Na verhoor konden ze 'beschikken'. Om dan ergens in 2011 voor de rechter te moeten komen. Ondertussen kunnen ze vrolijk nog enkele jaren de asociale lul uithangen. Echt ongelofelijk hier. Ik vraag mij af hoeveel landen er ook zo 'straffen' gelijk wij hier .
![]() |
#3 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Amaai, 't is te hopen dat je al de moslim-broeders die alcohol drinken niet te eten moet geven, want je zal moeten gaan bijklussen. Weet jij nog niet dat ze enkel moslim zijn als het hun past? Om anderen te kunnen schofferen en vanalles te eisen en te vergoelijken. Alcohol drinken toont echt niet aan dat het om oude-belgen ging.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die pakkemannen van de hondenbrigade zijn dan toch niet zo ervaren als ze vroeger waren.
Want toen riskeerden onverlaten die naar een hond stampten, dat die agent toch wel verrast was en de leiband van de hond per ongeluk uit zijn hand schoot. En die hond zijnen dag is ook goed dan.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De jeugd is tenminste niet zo saai meer als vroeger...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Zou u durven achter criminelen lopen of deze amokmakers aan te pakken? Ik dacht het niet. Laatst gewijzigd door Bhairav : 29 december 2007 om 20:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zou ik de politie moeten gaan verdedigen ? Nu, als de flikken mij geld aanbieden om die jongens eens af te ranselen, zou ik wel een paar vrienden kunnen opbellen, en gezellig een centje bijverdienen, waarom niet? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() dit snap ik niet goed. Ik weet nog dat dit in Amsterdam ook gebeurde in een bar niet zo lang terug, kwamen plots jonge Marokkanen en die gingen elkaar en anderen met gebroken glazen te lijf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Er staat ook zomaar bij dat men af en toe te diep in het glas kijkt op de kerstmarkt, maar een directe link met de relschoppers wordt er niet gemaakt, waarschijnlijk omdat die er niét is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Die mensen verdragen geen alcohol : ze zijn van nature uit al zo ontzettend agresief, als ze er dan ook nog bij drinken slaan ze helemaal door. Wat hun ras betreft heeft allah beslist gelijk: ze moeten er hun tengels vanaf houden.
|
![]() |
![]() |