![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Op wie kom jij uit?
http://eenvandaag.nl/index.php?modul...c=view&cid=464 Bij mij is het Fred Thompson (R) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Hillary: 20/25 en drie keer "weet niet"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik kom uit op Edwards.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() John Edwards (D)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burgemeester
|
![]() John Edwards (D)
Hillary Clinton (D) Barack Obama (D) Rudy Giuliani (R) John McCain (R) Mitt Romney (R) Fred Thompson (R) Mike Huckabee (R)
![]() |
#6 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Guiliani
Alhoewel er belachelijk weinig kanidaten mogelijk zijn. bv. geen Ron Paul |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() John Edwards en Hilary, bijna zij aan zij. Vreemd genoeg Obama ergens achteraan de rij.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fred Thomson en Guliani.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Wat een Bullshit, Ron Paul staat er zelfs niet bij.
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er staan wel een aantal belachelijke vragen in. Bijvoorbeeld, de jure mag de president al helemaal niet naar 't front trekken zonder goedkeuring van het Congres; doodstraf is een bevoegdheid van de staten; &c.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Giuliani.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Burgemeester
|
![]() De vraag is op zich niet vreemd denk ik. In de VS is het congres is het enige orgaan dat een ander land officieel de oorlog kan verklaren, maar de president kan best troepen inzetten tegen Iran zonder een oorlogsverklaring. Echter volgens de 'war powers resolution' moet hij daarna binnen 90 dagen alsnog toestemming krijgen van het congres.
Laatst gewijzigd door Nussbaum : 4 januari 2008 om 15:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Edwards
Die vraag over de toestemming van congres voor Iran heb ik oneens gestemd, omdat ik vind dat enkel de VN daar een mandaat toe kan verlenen (en zelfs dan) Ook ivm patriot act heb ik oneens gestemd omdat ik vind dat heel die tekst gewoon afgevoerd moet worden |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() John Edwards op 1, gevolgd door alle andere democraten. Sociaal-economisch en territoriaal ben ik op en top democraat, maar ethisch ben ik veeleer republikein (behalve inzake doodstraf).
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() John Edwards (D)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Edwards
Obama staat pas 3e omdat hij niet voor een verplichte sociale zekerheid is en ik dat meer gewicht gegeven heb.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() Guliani
![]() |
#18 |
Gouverneur
|
![]() Dergerlijke belangrijke zaken overlaten overlaten aan een instituut waarbij regimes als China en Rusland gelijkwaardig zijn aan de VS of Libië,Iran, Noord-Korea gelijkwaardig zijn aan Nederland, België... is gewoon te belachelijk voor woorden.
![]() |
#19 |
|
![]() Dan zijn we tenminste enigszins gerust dat er niet teveel unilaterale oorlogen gevoerd worden, nu ja, zelfs dat is jammer genoeg niet waar gebleken.
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 4 januari 2008 om 18:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |