![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu de tsjeven braafjes mee in de regering van Verhofstadt stappen blijft de N-VA aan de zijlijn.
Ik vond deze cartoon wel treffend: ![]() Wat vinden de n-va'ers er eigenlijk van dat ze - laten we zeggen waar het op staat - gedumpt worden? |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De N-VA-ers die nog overschieten op dit forum vinden alvast niet dat ze gedumpt werden. Zij zijn er integendeel van overtuigd dat ze enkel de eerstvolgende maanden niet mogen meespelen van hun gekartelde partner.
#3 |
Banneling
|
![]() Ik vind niet dat ze gedumpt werden...
Ik vind het knap, hoe koelbloedig ze reageren... Dat die houding hun het verhoopte brengt, is natuurlijk nog iets anders... |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waren ze gisteravond op het congres ook zo koelbloedig?
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik lees wel het volgende in De Standaard: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Niet iedereen loopt al tierend rond, met de hersenen in de broekzak hé knuppel
|
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Hoe zit het eigenlijk, nu Vervotte en Vandeurzen minister worden, zijn er toch NVA'ers als opvolger? Met die zetels kunnen ze de VHSIII het leven nog aardig zuur maken (hoop ik toch)
Rock 'n' roll is the only religion that will never let you down. Laatst gewijzigd door Johan217 : 21 december 2007 om 12:31. |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nu kijken ze nog enkele maanden de kat uit de boom, al weten ze ongetwijfeld dat er van een vette vis in de pan totaal niets in huis zal komen. Een kartel met de traditioneel lijnvaste (hmm) CD&V leek een goed idee, maar was het niet, zoals nu blijkt. Er zullen andere wegen moeten bewandeld worden. |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() n-va moest niet beslissen over regeringsdeelname want ze krijgen geen ministerposten.
Toch wel vreemd voor een partij die mee in het kartel zit met een partij die wel aan de regering gaat deelnemen. Mij lijkt dit vooral een krampachtige poging van de n-va om toch maar geen gezichtsverlies te leiden. Uiteindelijk steunen ze deze regering wél, wat op hetzelfde neerkomt. En dat zonder ook maar enige garantie voor de Vlaamse eisen... Zelfs SPIRIT is radicaler Vlaams dan n-va tegenwoordig. ![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De N-VA wordt maar om één reden (nog) niet weggegooid: ze moet nog dienen om Leterme de volgende keer een duurbetaald sardientje te helpen binnenhalen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 21 december 2007 om 12:37. |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ze geven Leterme nu de kans om iets te bewijzen... Op die 100 dagen zal het waarschijnlijk niet aankomen... Praktisch iedereen, die staatshervormingen wou, prees Leterme en De Wever de hemel in met hun houding... Die laten stikken op het moment dat het echt heel moeilijk wordt, lost volgens mij niet veel op... Die mensen verdienen volgens mij integendeel nog steeds veel steun... Die met de grond gelijk maken, daar heeft men nog alle tijd voor... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wij hebben Dewever en Co niet laten stikken (dat komt pas bij de volgende verkiezingen) : CD&V laat hen stikken. |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niettemin lijkt het dat hij, wat betreft loodgieterij op zijn Belgisch, nog veel andere zwaargewichten moet laten voorgaan.
![]() |
#16 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Peter Luyckx (N-VA) volgt Vandeurzen op. Als Leyman effectief de Kamer verlaat wordt een N-VA'ster (Uyttersprot) 1e opvolger in Oost-Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is maar een gevoel, maar ik krijg onderhand het gevoel dat de N-VA door de traditionele vleugel bij de CD&V in de hoek zijn geduwd en er stilaan een scenario aan het groeien is waar de VU aan kapot gegaan is, amper een vijf jaar terug.
|
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leterme hoefden ze duidelijk niet in een hoek te duwen. Die ging er vrijwillig in staan.