![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Wat gaat u doen als ze Turkije bij de EU laten, en daarna, of eerder, Albanië ook? Wees creatief en eerlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Opstaan, ontbijten, naar de les gaan, pintje drinken, naar huis gaan, eten maken, tv kijken en gaan slapen.
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Men deuren openzetten,want gevraagd of niet,ze komen toch alles halen.
Zijn we inmiddels al gewoon aan het worden.Waarom moeten we hen trouwens laten toetreden,dat is louter en alleen op papier en voor de poen.Marokko is ook geen land van de EU,zoals Congo en de rest van overal ter wereld.Ze zitten allemaal hier.Dus ze zijn voor de toetreding, al massaal aanwezig. Dat EU en haar leiders is één grote wrange mop,die van de echte europeanen lijders maken.Nog nooit was de criminaliteit zo hoog,nog nooit waren we blut als heden. De smeerlappen in al die regeringen maken dat er géééééén toekomst meer is voor onze kinderen.Onze voorvaderen draaien zich om in het graf. Laatst gewijzigd door Gargamel : 9 februari 2008 om 12:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Bijzonder zwak.
Laatst gewijzigd door Sjaax : 10 februari 2008 om 09:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() .... mijn kat een koe was. Dan kon ik haar melken voor de stoof.
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Ik vraag me eigenlijk af wat Die Hard zou doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn condoléances overbrengen naar m'n Bergturkse en Zeekoerdische kennissen. Bang afwachten wat er gaat gebeuren op Europees vlak nu er een land bij is dat het nog erger doet dan Spanje qua erkenning van de democratische rechten van nationale minderheden.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Partijlid
|
![]() Turkije moet nog een lange weg afleggen. Misschien is beginnen met iedereen gelijke rechten te geven. Genocide in armenie erkennen.
Als Erdogan de scheiding tussen kerk en staat vernietigt en van Turkije een Islamitische staat maakt mag Turkije niet bij de EU. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Inderdaad.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Jep. Onverschilligheid brengt ons echt vooruit!
Laatst gewijzigd door Burkide : 17 februari 2008 om 12:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Nog een geluk dat ik niet in die waan verkeer. Anders zou ik er immers niet van overtuigd zijn dat die inspraak d.m.v. lange strijd opgeëist moet worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik geloof dat beide landen wel gebaat zijn om toe te treden bij Europa, vooral Albanië, die praktisch volledig aan de grond zit, en nog niet echt lijkt op te staan. En uiteraard dat in het begin wel verwikkelingen zullen gebeuren, maar dit moeten we zien als babyfoutjes, ze moeten de kans krijgen zich te ontwikkelen, zich te bewijzen. Ook onze welvaart is er niet gekomen in één, twee, drie.
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Forumspook, ge zijt hilarisch! ![]() ![]() ![]() ![]()