![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() De Joods gemeenschap van Antwerpen, wil dat Vlaams Belang afstan neemt van alle neo nazi's in de partij, en zich excuseert ( voor wat is nizet geheel duidelijk). Daarnaast wil de joods gemeenschap ook dat Vb zich toleranter opstelt ten opzichte van de islamitische gemeenschap in het land!!
Waarschijnlijk wil de joodse gemeenschap dat Vb een voorbeeld neemt aan de joodse gemeenschap in israel en palestine! Zoals die de tolerantie praktiseren... Of om het met een oud testamentische tekst te zeggen: je ziet de splinter in het oog van de ander, maar de balk in uw eigen oog, je ziet ze niet!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Volledig akkoord met Jeroom. De Joodse gemeenschap is slecht geplaatst om kritieken te uiten. Zijzelf zijn zeker geen voorbeeld van integratie inde samenleving om nog maar te zwijgen van de houding van de staat Israel tegenover de palestijnen. Ze zouden hun pijlen beter richten op hun volksgenoten in Israel!
Kakare |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ga volledig akkoord met hun vraag. Als Fdw eftjes grootmoedig is verklaart hij dat hij dat zeker wil doen als de joodse gemeenschap zich excuseert voor de uitbreiding van nederzettingen in Palestina en als ze ervoor zorgen dat iedereen die in de goud- en diamantsector werkt evenwaardig vergoed wordt (dat wil ook zeggen die gasten in de mijnen en de landen die leeggeroofd worden/zijn).
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wel, uit de krant leer ik dat dit alles kadert in een toenadering tussen de joodse gemeenschap tot het Vlaams Belang! De joodse gemeenschap overweegt in te gaan op de uitgestoken hand van Filip Dewinter, maar wil eerst dat hij komaf maakt met een paar partijleden die volgens hen nazi-sympathieën hebben.
Nu, eerlijkgezegd vind ik de joden hun argumentatie maar magertjes hoor. Het is niet omdat je het graf van een gesneuvelde soldaat van de Waffen-SS* opkuist, dat je daarom een neo-nazi bent. *de Waffen SS waren de strijdende eenheden van de SS, en zijn dus niet de moordcommando's of de kampbewakers.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 11 januari 2008 om 17:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() *knip*
geen anti semitisme aub. Laatst gewijzigd door Kadee : 12 januari 2008 om 01:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommigen zijn blijkbaar nogal kort en/of selectief van geheugen... Is de hitlergroet van Philippe Dewinter al uit het collectieve extreem-rechtse geheugen gewist?
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Elke anti-semiet is een kloot met een pedigree.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Burger
|
![]() Wie zijn die partijleden? Graag naam en adres.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Het is een "lucky shot" van een fotograaf, maar geen hitlergroet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Ja, blijkbaar willen ze dat bij het nieuwsblad ook niet beseffen, ook vandaag nog herhaalden ze die oude leugen in hun krant.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Wel, sukkelaar, zo los uit het geheugen:
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor. Dat is de uitleg die hij er nadien aan gegeven heeft. Hij bracht daar wel degelijk de hitlergroet... Beelden liegen niet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() inderdaad HAMC, bvb Raes zei dat hij de jodenmoord door de nazi's niet ontkent, maar dat hij twijfelt of het zo systematisch was als men beweert.
Bon, ik ga daarin absoluut niet akkoord met Raes, maar negationistisch zijn zijn uitspraken niet, en hij werd er dan ook niet voor vervolgd (indien het kon had men het zeker gedaan!)
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 11 januari 2008 om 18:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() En dan? verboden of niet, de aanbidding van het derde rijk zit er diep ingebakken, en niet ergens bij één of ander losgeslagen dorpsmandatariske, maar bij de top van het VB zelf.
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Moest ik van jou zijn ik zou een burgerwacht op poten zetten. Je weet maar nooit dat Filip De Winter en het VB stiekem in jouw tuin een concentratiekamp met verbrandingsoven aan het aanleggen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Wie kan er nu tegen vrij historisch onderzoek zijn?
Linkse poco-extremisten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() U neemt uw eigen verwrongen frustraties aan voor waarheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |