![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er zijn weer bewijzen opgedoken van stemfraude. Niet alleen van de beruchte Diebold stem machines (waarvan bewezen is dat ze vol gaten zittten), maar ook van de tellingen van de stemmen op zich en de pre-polls die soms markante verschillende resultaten gaven meestal bij de establishmentkandidaten.
Er zijn verschillende punten:
Zie het artikel voor meer informatie. Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 10 januari 2008 om 07:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men kan dus moeilijk polls maken, want men moet nu echt rekening houden met hen die vroeger geen stem uitbrachten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Moest het zo zijn, dan zijn het de democraten die hebben gefraudeerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ***zucht***
Het was te verwachten. Al maanden zorgen de jonge Ron Paul fans ervoor dat hun idool heel sterk in de Internetpeilingen scoort. Nu de echte uitslagen vallen barst de bubbel! Een domme strategie eigenlijk. Ron Paul scoort niet echt slecht. Maar door de zelf-gecreëerde overdreven hoge verwachtingen komt het anders over. Dan maar bleiten over fraude! ![]() Als Ron Paul aanwijzingen heeft dat er fraude in het spel zit, dan moet hij formeel klacht indienen. We zien dan wel. Wie in elk geval weer misleidend te werk gaan zijn onze goede vrienden van Prisonplanet. Voor de lol pik ik één alinea uit de post van exodus hierboven. Citaat:
Laat iemand zich echt nog vangen door deze selectieve weergave van de feiten? Bon, even zien: Rasmussen op 5/1/2008: John McCain 31% Mitt Romney 26% Ron Paul 14% Mike Huckabee 11% Rudy Giuliani 8% Fred Thompson 5% Some other candidate 2% Zou Prisonplanet dan (voor één keer) gelijk hebben? Het lijkt er op, maar toch even verder kijken. Rasmussen op 6/1/2008: John McCain 32% Mitt Romney 30% Ron Paul 11% Mike Huckabee 11% Rudy Giuliani 9% Fred Thompson 4% Some other candidate 2% Rasmussen op 8/1/2008: John McCain 32% Mitt Romney 31% Mike Huckabee 10% Rudy Giuliani 8% Ron Paul 8% Fred Thompson 3% Some other candidate 3% Deze twee peilingen, gehouden n�* de peiling die Prisonplanet gebruikt voor hun "Going into New Hampshire"-argument, die tellen blijkbaar niet mee! ![]() Niks "proof of fraud", dus. Niks "clearly indicate chicanery was at hand" dus. Gewoon de gebruikelijke selectiviteit van Prisonplanet. En dan hebben we het enkel over Rasmussen. Hier een overzicht van alle peilingen over New Hampshire. Voor de peilingen in 2008 krijgen we (% voor Ron Paul): De 14% was een uitschieter. De 7.7% die Ron Paul uiteindelijk haalde komen goed overeen met de meeste peilingen, inclusief de laatste van Rasmussen. Next ...
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 10 januari 2008 om 09:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga ook eens voor prisonplanet werken. Moet een toffe job zijn. En wat boekskes verkopen en zo... lekker lucratief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Er zouden al mensen zijn die op Paul hebben gestemd, maar hun county geeft 0 stemmen aan Paul.
http://www.youtube.com/watch?v=MBfmksI_wYY Ik weet niet goed wat ervan te denken, maar toch de moeite waard om eens nader te bekijken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allez, de wereld is gered, want Ron Paul krijgt wel degelijk zijn 31 stemmen in Sutton! Hier de officiële uitslagen: zoek dus naar Sutton. Jongens toch! ![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Rustig he meisje, damn, die attitude |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
![]() Citaat:
Even nog een stukje uit dat artikel: Citaat:
![]() Enfin, ernstig nu, de gemiddelde uitslag van opiniepeilingen gaf aan Paul 8,2% van de stemmen, hij heeft uiteindelijk 7,67% van de stemmen gehaald. Fraude? Het zal wel. Er zijn grotere verschillen bij de andere kandidaten (waarschijnlijk deels te verklaren door het erg grote aantal onafhankelijke kiezers), dus van een complot tegen Paul is helemaal geen sprake. Ook in de overwinning van Clinton kunnen die onafhankelijke kiezers een erg groot aandeel hebben gehad, net als Clinton's emotioneel interview. De peilingen voorspelden een gemakkelijke en ruime overwinning voor Obama, dus is het mogelijk volgens waarnemers dat onafhankelijke kiezers die anders op de democratische lijst hun keuze zouden hebben uitgebracht (en voor Obama gekozen zouden hebben), op de republikeinse lijst hun stem uitgebracht hebben om te voorkomen dat Romney zou winnen door op de kandidaat te stemmen die in de peilingen tweede kwam na Romney. Hou daar vooral rekening mee. In New Hampshire zijn 26% van de kiezers geregistreerd als democraat, 30% als republikein en 44% als onafhankelijke. Dat maakt het een erg volatiele primary die onderhevig kan zijn aan beïnvloeding door opiniepeilingen. Welke Britse journalist was het ook weer die zei "opinion polls are not designed to measure public opinion, they are designed to shape it"? Dat lijkt me van toepassing.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 10 januari 2008 om 12:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() ff tussendoor nog, ik spreek me niet uit of er al dan niet fraude is gepleegd. Ik smijt hier gewoon maar wat extra info in de mix die ik tegenkom, kwestie van te delen wat ik tegenkom. Laten we zeggen dat ik niet al te veel vertrouwen heb in verkiezingen via een computer. Geen enkel computersysteem is veilig, weet je. Zoek maar eens bv achter Kevin Mitnick.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementslid
|
![]() is dit hier nu al getoond?
Diebold machines uit de VS op de rooster Fraude net als met de machines in NL gaat gemakkelijk. http://youtube.com/watch?v=PiiaBqwqkXs |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe durf ik het aan verdachtmakingen met bewijzen te weerleggen. Schandalig, waarlijk! Citaat:
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 10 januari 2008 om 12:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() En hier doe je het weer. Doe normaal tegen mij of blaas me ene. byebye
Laatst gewijzigd door KrisKras : 10 januari 2008 om 12:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat een dreiging, zeg! Ik ben er kapot van! Mens toch, van "normaal doen" gesproken: je moet het mij niet kwalijk nemen dat jij verdachtmakingen post zonder ze even na te trekken. Terzake, van de "bewijzen van stemfraude" waar de OP het over had blijkt niet veel te kloppen. Benieuwd of Prisonplanet zijn artikel gaat aanpassen, of zich verontschuldigen voor de smerige insinuaties.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 10 januari 2008 om 12:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Dit forum is een fantasiewereld, en dat heeft voor velen een slecht effect op hun kijk naar de wereld.
Laatst gewijzigd door El Economisto : 10 januari 2008 om 16:52. |
![]() |
![]() |