![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Global Revolt:
![]() ![]() ![]() CrossTalking with Pepe Escobar, Richard Sennett and Ambassador Terry Miller. http://rt.com/programs/crosstalk/glo...w-authorities/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik heb nog liever meme dan pepe
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Russia Today is zone vette journalistiek, tegenpool FOXnews
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, ik ben de tel ondertussen kwijtgeraakt van hoeveel keer RT iets ostentatief aankondigt en waarvan achteraf blijkt dat het weer een premature journalistieke ejaculatie was... Celente, Jones, Rupert, Molyneux, Max Keiser,... Alle fringe alternatieve journalistiek en socio-economische apocalypsprofeten passeren er quasi wekelijks. Dat komt hun credibiliteit nu niet bepaald ten goede. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Alsof Dewinter naast binnen zijn partij ook maar 1 pipo aan een jobke bij de overheid heeft kunnen helpen ... Da's meer iets voor de tsjeven, de saucissen en de smurfen. Zwarte familie ... Idealistische mensen die zich laten betoveren hebben door de demagogen van de kerk e.a echte collaborateurs, waarvoor hun kleinkinderen 70 jaar na dato nog steeds worden gedemoniseerd? Kaalscheren dan maar! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() ![]() Dat Tielebuys dat niet mag meemaken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Dat Marx dit niet kon meemaken!
![]() ![]() ![]() Kapitalisme Is Een Van De Weinige Zware Ziekten Die 120 Jaar Op De 99% Armen Is Uitgetest En Niet Op De 1% Elite? Er Komt Eindelijk Een Einde Aan! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Zitten we hier op een discussieforum of een clubje voor autisten die niet om kunnen gaan met de observaties van een ander? Waar is de context, spast?
Ik heb de afgelopen jaren genoeg RT gekeken om door de saillante beelden van compilatietjes en de hyperkinetische commentaar te filteren van een stel bigotte Russen die bijna een parodie zijn op zichzelf. Schijten op het Westen en het neo-liberalisme, terwijl er geen halvezool bij RT aan denkt om nog maar in de buurt van de Russische beerput te komen. De pot, de ketel, de splinter, den balk... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mama, moderator, hij doet het weer, hij heeft mijn fopspeen (illusiekapitalisme) afgenomen. Kan je hem niet bannen aub! Moderator, hij doet het weer! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu ga ik nog iets aangenaams met mijn vrije tijd doen, want ik heb reeds genoeg minuten aan deze nonsens verdaan. De mazzel, spast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik raak elk uur de tel kwijt. RT durft tenminste.
because the fish knows everything. Laatst gewijzigd door thefishdoesntthink : 17 oktober 2011 om 22:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij lost zijn propaganda. En als je hem ergens op weerlegt, antwoordt hij stelselmatig met ridicule zever. Niet dat ik met jou veel compassie heb, gezien jouw eigen stijl. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[Occupytimessquare] 1 Marine vs. 30 Cops (Marine Wins) http://www.youtube.com/watch?v=WmEHcOc0Sys |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() People power vs. wall street: U.S. october revolution?
http://rt.com/programs/spotlight/wal...er-revolution/ |
![]() |
![]() |