![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Europa capituleert op elk terrein dat te maken heeft met de islam, in een geest van zelfvernedering, politieke correctheid en multiculturalisme''.
"In plaats van dat de Europeanen deze dreiging weerstaan, hebben ze de strijd opgegeven.'' Bernard Lewis. Ik vind dat deze uitspraak perfect weergeeft hoe wij omgaan met de islamisering in Europa. In mijn land zijn er gelukkig nog personen als Geert Wilders en Rita Verdonk en in mindere mate Rutte van de VVD die zich niet de mond laten snoeren door de linkse media,en de nadelen van de multiculturele samenleving durven te benoemen,we hebben Ayaan Hirschi Ali gehad,nu hebben we Ehsan Jami een ex moslim die zich uitspreekt voormalig lid van de PVDA,die hem vergeefs verzocht zich in te binden,Jami is inmiddels bezig met de voorbereidingen van een film die volgens zijn zeggen evenveel stof zal doen opwerpen als de Deense cartoonrellen in het kwadraat. De film wordt in februari 2008 gepresenteerd.In het nederlandse openbare debat zijn er gelukkig nog enkele moedigen die openlijk kritiek durven uiten op de islamitische lange tenen. Na de dood (lees excecutie)van Pim Fortyun en Theo van Gogh zullen vele(n) uit linkse hoek wel zeggen dat het Geert Wilders zijn eigen schuld is als hij de volgende blijkt te zijn,zo dekken ze zichzelf vast in.Want moslims hebben immers lange tenen en ja Wilders is daar op gaan staan.Politieke correctheid moet misschien veranderd worden in politieke lafheid.Ik ben blij met personen als Geert,Ayaan,Ehsan,Rita,wijlen Pim.Hoop dat er in Europa nog meer moedigen zullen opstaan.Links is veels te bang om stemmen te verliezen, die paaien veel liever zoals de PVDA,partij voor de allochtonen. Doen liever aan struisvogelpolitiek..........hebben 2 leden in de partij en gemeenteraad die een petitie onder tekenen,Ook PvdA-wethouder Hatice Can-Engin uit ondertekende een petitie van de radicale organisatie Hizb-ut-Tahrir (HuT), die naar een wereldwijde moslim staat streeft. Nee van links moet je het hebben,leggen de loper uit,zelfs in hun partij, naiviteit ten top.........moeten maar weer een subsidiepotje opentrekken, voor een leuk islamitisch doel of project. Laatst gewijzigd door Hans1961 : 7 februari 2008 om 00:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Verder nog iets intellectueels toe te voegen?
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Bolsjewiek : 7 februari 2008 om 20:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ach zou ik een linkse salon intellectueel kunnen behagen met een quasi interessante opmerking,doe eens een suggestie. Ik kom uit een links nest,ben a.h.w.opgevoed en opgegroeid met de PVDA(in ned),maar ben daar inmiddels volledig van bekeerd. En dat ligt niet aan mijn intellectuele vermogens maar aan de falende partijpolitiek.het getuigt van groot intellectueel inzicht om mijn rode nest definitief de rug toe te keren. Bespaar me uw sarcasme....... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Berusten in het lot en de wil van Allah moet je doen, de verovering
in heel de werled is aan de gang, het is te laat, niets meer aan te doen, Vlaanderen, een op voorhand verloren en uitgestorven republiek zonder furher. ![]() Laatst gewijzigd door sus antigoon : 7 februari 2008 om 23:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
en dat ik terug zou keren naar mijn kaasholletje mag je willen maar zal niet gebeuren. Uw schrijfsels vallen zeker niet onder de noemer kutschrijfsels, Ik ben geenzins van plan je terug te gaan beledigen, want dat zou te veel eer zijn.......wellicht was je al wazig, gezien je stupide reactie.Ik zwijgen omdat jij dat wil ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 7 februari 2008 om 23:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() ...nog vegeten, ik ben wazig meuuuuu...
![]()
![]() |
#9 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wat goed is komt snel. Bedankt voor de aangename verwelkoming, misschien een recept voor een verwilderde Hollander? Nou dit is toch wel een gemakkelijke voorzet he Lincoln, je hoeft hem alleen maar binnen te koppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Er heerst al jaren een zéér ongezond klimaat in Europa dat alle kritiek op de multicultuur genadeloos afstraft. Dat is de reden waarom de meeste Europeanen netjes hun mond houden. Lang zal dit niet blijven duren. De kritiek op de links fascistische dictatuur is de laatste jaren behoorlijk gegroeid en zal blijven groeien. De zogenaamde multicultuur is ten dode opgeschreven, het is gewoon een kwestie van tijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Er is zeker een kentering gaande en die is niet meer te stoppen, monddood maken lukt niet ze niet meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En kunnen we ons dan nu toeleggen op het echte bewezen, probleem, de opwarming van de aarde, uitbuiting van de Derde Wereld door de Eerste, groeiende tegenstellingen tussen arm en rijk,... Doe eens iets zinvols met je leven.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() En dit staat onze vrouwen te wachten.Leve de tolerante en vreedzame islam
http://forum.politics.be/showthread.php?t=101672 |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Als onze ouders en grootouders in de tijd even tollerant waren geweest voor, en zich hadden overgegeven aan het nazisme, dan was er geen WOII geweest.
En veel leed bespaard. Deze lafheid tegenover de islamizering is misschien om geen doelwit te worden voor de kernmacht in wording Iran. Je overgeven aan de vijand kan soms toch veel leed besparen? Of niet soms? Of is het om eerst de druk te laten oplopen en dan een des te krachtiger reaktie te krijgen? Of is het een komplot van onze politiekers omwille van de olie uit het Midden Oosten met het geld ervan? . . .
________________________________________ http://weeswaakzaam.punt.nl/index.ph...chief=0#266005 Ik ben het niet met alles eens van die site, vooral de letterlijke interpretatie; maar met die pagina wel Google naar "het interview met Wafa Sultan:" Ik geloof dat onverdraagzame mensen het interview hebben laten verwijderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als ik je goed begrijp ben jij bereidt om je te laten islamiseren - om veel leed te sparen- en voor de rest van je leven, dat van je kinderen, als tweederangsburger te leven. En dit in een land en continent dat door het werk van oa. jou grootouders zo goed werd, zoals het ooit was. en dat allmaal omdat er enkele klootzakken hun zakken goed hebben gevuld en en een paar anderen niet van hun exotische mannenn obsessie afkonden. Nee. Dan neem ik er wel wat leed bij.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Om eerlijk te zijn, als de mensheid zo blijft door consumeren en blijft vervuilen en de aarde blijft verkrachten dan mogen de moslims met plezier deze planeet krijgen dan zitten ze ineens op de juiste plek die christenen omschrijven als de hel maar dan op aarde ![]() |
|
![]() |
![]() |