Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 maart 2008, 12:32   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard geweld in een klein dorpje ...

Amai, die gasten van die pitta-zaak gaan niet veel meer verkocht krijgen in dat boerengat daar ....

Anoniem geweld, zoals voetbalhooligans of kriminelen, is al erg genoeg ... als nu zelfstandigen (zelf al vermoeden we dat het vreemdelingen zijn) voor hun eigen zaak gaan geweld gebruiken, waar gaan de dan naar toe?
En dan nog omdat die brave arbeider fier op zijn werk wou blijven, en vermijden dat zijn net geplaatste en dus nog niet gestabiliseerde klinkers zouden verzakken door het gewicht van een jeep op het voetpad ... respekt voor de werkmens ...

Gebruik van geweld zou steeds moeten bestraft worden met effektieve gevangenisstraf.

Het nieuwsblad regionaal:

Uitbaters pittabar vallen arbeider aan

GAVERE - Vrijdagnamiddag werd een arbeider van aannemersbedrijf Vindevogel, die werken uitvoerde in opdracht van Eandis, aangevallen door de uitbaters van de recent geopende pittabar Tasty in de Broeckstraat, in het centrum van Gavere.
De twee arbeiders legden de laatste klinkers van het voetpad toen plots een jeep op het voetpad parkeerde. Een arbeider maande de man aan om zijn jeep niet op het voetpad te plaatsen. Deze nam dat niet en greep de arbeider naar de keel. Die probeerde zich te verdedigen. Een overbuur kwam op het tumult af en wou de arbeider ontzetten. Een tweede man kwam met getrokken slagersmes uit de pittabar en verwondde de overbuur. De politie van politiezone Schelde-Leie was intussen opgeroepen en kwam met twee ploegen tussenbeide.

De twee mannen van de pittabar werden geboeid weggeleid.

De bewoner moest verzorgd worden en de arbeider verkeerde in shock.

'De pittabar Tasty is nog maar onlangs geopend en al voor de tweede keer is er nu onrust in onze buurt. Hopelijk blijft het hierbij want in onze straat ligt ook dancing Oh! die elk weekend veel jong volk aantrekt', reageren de opgeschrikte bewoners van de Broeck- en Scheldestraat. (gpp)

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2008, 12:35   #2
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Jeezes man, dat rifvolk start nu wel echt voor het minste een gevecht of een steekpartij.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2008, 17:44   #3
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Amai, die gasten van die pitta-zaak gaan niet veel meer verkocht krijgen in dat boerengat daar ....

Anoniem geweld, zoals voetbalhooligans of kriminelen, is al erg genoeg ... als nu zelfstandigen (zelf al vermoeden we dat het vreemdelingen zijn) voor hun eigen zaak gaan geweld gebruiken, waar gaan de dan naar toe?
En dan nog omdat die brave arbeider fier op zijn werk wou blijven, en vermijden dat zijn net geplaatste en dus nog niet gestabiliseerde klinkers zouden verzakken door het gewicht van een jeep op het voetpad ... respekt voor de werkmens ...

Gebruik van geweld zou steeds moeten bestraft worden met effektieve gevangenisstraf.

Het nieuwsblad regionaal:

Uitbaters pittabar vallen arbeider aan

GAVERE - Vrijdagnamiddag werd een arbeider van aannemersbedrijf Vindevogel, die werken uitvoerde in opdracht van Eandis, aangevallen door de uitbaters van de recent geopende pittabar Tasty in de Broeckstraat, in het centrum van Gavere.
De twee arbeiders legden de laatste klinkers van het voetpad toen plots een jeep op het voetpad parkeerde. Een arbeider maande de man aan om zijn jeep niet op het voetpad te plaatsen. Deze nam dat niet en greep de arbeider naar de keel. Die probeerde zich te verdedigen. Een overbuur kwam op het tumult af en wou de arbeider ontzetten. Een tweede man kwam met getrokken slagersmes uit de pittabar en verwondde de overbuur. De politie van politiezone Schelde-Leie was intussen opgeroepen en kwam met twee ploegen tussenbeide.

De twee mannen van de pittabar werden geboeid weggeleid.

De bewoner moest verzorgd worden en de arbeider verkeerde in shock.

'De pittabar Tasty is nog maar onlangs geopend en al voor de tweede keer is er nu onrust in onze buurt. Hopelijk blijft het hierbij want in onze straat ligt ook dancing Oh! die elk weekend veel jong volk aantrekt', reageren de opgeschrikte bewoners van de Broeck- en Scheldestraat. (gpp)
Pitta-bar sluiten, uitbaters in de bak, en daarna het land uit. Afgelopen. Indien het "Nieuwe Belgen" zijn : nationaliteit afpakken. Men heeft hier geen wilden nodig.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2008, 19:28   #4
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Gisteren is in mijn straatje een inbreker door een vrouwelijke agent gevloerd en in een houdgreep gehouden.
De inbreker was zwaar beledigd in in zijn eer aangetast, want gevloerd worden door een vrouw.....
Over de herkomst van die inbreker doe ik geen enkele mededeling.
Oud 15 maart 2008, 23:34   #5
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Gisteren is in mijn straatje een inbreker door een vrouwelijke agent gevloerd en in een houdgreep gehouden.
De inbreker was zwaar beledigd in in zijn eer aangetast, want gevloerd worden door een vrouw.....
Over de herkomst van die inbreker doe ik geen enkele mededeling.
Prachtig ! Dit zou op de voorpagina's moeten komen van alle kranten, mét foto en volledige naam van de misdadiger
Oud 15 maart 2008, 23:51   #6
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Ja, lach er nog wat mee.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2008, 00:06   #7
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Prachtig ! Dit zou op de voorpagina's moeten komen van alle kranten, mét foto en volledige naam van de misdadiger
Want het is zo'n spectaculair nieuws?
Oud 16 maart 2008, 08:16   #8
floppy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht

Hopelijk blijft het daarbij. Inderdaad. En anders de suggestie van Forumspook eens uitvoeren: "Pitta-bar sluiten, uitbaters in de bak, en daarna het land uit. Afgelopen. Indien het "Nieuwe Belgen" zijn : nationaliteit afpakken. Men heeft hier geen wilden nodig."
floppy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2008, 16:22   #9
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht
Want het is zo'n spectaculair nieuws?
Spectaculair niet, wel grappig. Ik vind dat altijd tof als een tengere persoon, en liefst een vrouw dan nog, door technische kennis van het vechten, een grote bullebak uitschakelt. Hopelijk was die inbreker een vent van 1 meter 90, en 110 kilo of zoiets, en dat agentje een wijfke van 55 kilo
Oud 16 maart 2008, 16:45   #10
StevenNr1

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Nu vind ik ook wel dat mensen zich met hun eigen zaken moeten bemoeien maar zageventen met een slagersmes aanvallen gaat er wel ver over m.i.
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2008, 18:35   #11
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
Nu vind ik ook wel dat mensen zich met hun eigen zaken moeten bemoeien maar zageventen met een slagersmes aanvallen gaat er wel ver over m.i.
Het was dan ook geen zagevent die aangevallen werd door deze wildemannen, maar een arbeider die een voetpad aanlegde. De ciment was nog niet hard geworden, als er al een Jeep op wou parkeren, en toen hij de bestuurder dus wou beletten zich op dat voetpad te parkeren, gingen de poppen aan het dansen. Let trouwens op dit kleine detail: VOETpad Staat er daar ergens "JEEP-pad" geschreven ? Kunnen deze gemotoriseerde primitieve wilden onze wetten niet eerbiedigen ?
Oud 16 maart 2008, 19:20   #12
StevenNr1

Standaard

Dat van die cement verzint u of hebt u ergens anders gelezen?
Ik had het over mensen die het nodig vinden om mij te wijzen op de onwette/-wenselijkheid van mijn daden, dat zijn zageventen.
Oud 16 maart 2008, 19:39   #13
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede
Over de herkomst van die inbreker doe ik geen enkele mededeling....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Het bericht is niet in het lokale suffertje verschenen, wellicht onder druk van een van de twee moskeeen hier in de buurt.
Oud 16 maart 2008, 20:23   #14
Goldband
Parlementslid

Goldband's schermafbeelding

Standaard

Wat is het punt? Die daders moeten gestraft worden. Simpel hé, een rechtstaat
Oud 16 maart 2008, 20:25   #15
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Goldband Bekijk bericht
Wat is het punt? Die daders moeten gestraft worden. Simpel hé, een rechtstaat

http://beta.frontpage.fok.nl/nieuws/...afgetuigd.html
Oud 16 maart 2008, 21:16   #16
Rob Roy
Minister

Rob Roy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Goldband Bekijk bericht
Wat is het punt?
Dat het leven in onze dorpen en steden dagelijks beter wordt. Elke dag wordt het rustiger, veiliger en vreedzamer. Elke dag worden er weer nieuwe mensen gelukkig, en ik vermoed dat dat komt door de weldaden van onze bestuurders.

Laatst gewijzigd door Rob Roy : 16 maart 2008 om 21:31.
Rob Roy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2008, 21:23   #17
Metternich

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Nu vind ik ook wel dat mensen zich met hun eigen zaken moeten bemoeien
Wat doe jij dan in godsnaam bij de PVDA? Jij hoort thuis bij libertariërs, niet bij etatistische communisten...

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2008, 21:45   #18
StevenNr1

Standaard

Ik zit bij Comac

En dan nog, ik denk niet dat de PVDA voor zageventen is.
Oud 16 maart 2008, 23:23   #19
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zit bij Comac

En dan nog, ik denk niet dat de PVDA voor zageventen is.
Als dat klopt hoort u daar inderdaad niet thuis...
Oud 16 maart 2008, 23:24   #20
StevenNr1

Standaard

ha ha
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be