Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 maart 2008, 18:47   #1
Vuyschthaemert
Banneling

Standaard Albaanse gruwelpraktijken op Serviërs uit Kosovo ?

Citaat:
BELGRADO - De Servische aanklager voor oorlogsmisdaden, Vladimir Vukcevic, zegt over aanwijzingen te beschikken dat in 1999 Serviërs uit Kosovo in Albanië zijn vermoord nadat hun organen waren verwijderd om in het buitenland te worden verkocht.

Dit heeft het onafhankelijke Belgradose radio- en tv-station B92 vrijdag gemeld. Vukcevic zou over de zaak gegevens hebben gekregen van Unmik, het VN-bestuur in de afvallige Servische provincie Kosovo.

Het zou gaan om ongeveer 300 Serviërs en andere niet-Albanezen die na de NAVO-bombardementen op Joegoslavië door gewapende Albanezen waren gekidnapt en met vrachtwagens naar Noord-Albanië zijn overgebracht. Daar zouden ze zijn onderzocht door Albanese artsen en in een geïmproviseerd ziekenhuis zijn ontdaan van vitale organen.

Hun lichamen zouden vervolgens in niet geregistreerde massagraven in Noord Albanië zijn begraven. De organen zouden via het vliegveld Rinas bij Tirana naar klinieken in het buitenland zijn vervoerd.

Familieleden van ruim duizend Serviërs die sinds 1999 in Kosovo worden vermist, vragen met demonstraties in Belgrado regelmatig om nadere gegevens over het lot van hun geliefden.

bron
Zo gaat het dus als je eigen land langzaamaan door een bepaald soort buitenlanders wordt overgenomen, daarin gesteund door buitenlandse grootmachten als de VSA.

Vooropgesteld dat dit verhaal klopt -waar we voorlopig nog maar van uit zullen gaan- is dit weer het zoveelste bewijs dat die Albanezen er hele smerige praktijken op na houden om Kosovo etnisch te zuiveren van de oorspronkelijke en rechtmatige bewoners, de Serviërs.
Vuyschthaemert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2008, 15:12   #2
atlantis
Vreemdeling

atlantis's schermafbeelding

Standaard

Typisch dat de linkse rakkers van dit forum nu zwijgen....
Oud 27 maart 2008, 00:00   #3
Iceland
Vreemdeling

Standaard

Maar 300 ? Ik denk dat de Serviërs veel beter gedaan hebben dan dat.
Iceland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2008, 19:44   #4
atlantis
Vreemdeling

atlantis's schermafbeelding

Standaard

Ik herhaal wederom:

Waarom zwijgt de linkse kliek van dit forum?
Oud 1 april 2008, 20:07   #5
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atlantis Bekijk bericht
Ik herhaal wederom:

Waarom niet?
Oud 1 april 2008, 20:07   #6
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atlantis Bekijk bericht
Ik herhaal wederom:

Zolang mensen zoals jij niet in staat zijn een normale discussie te voeren, en enkel kunnen denken in termen van 'Dé 'linkse kliek', heeft een discussie weinig zin en zal die 'linkse kliek' dus zwijgen.
groene flamingant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2008, 20:10   #7
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Hoe betrouwbaar is die Servische aanklager eigenlijk?
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2008, 20:37   #8
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht

Die verhalen zijn ondertussen genoegzaam bekend. Maar wel bij degenen wiens mond gesnoerd werden.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2008, 22:32   #9
Jorynthe
Vreemdeling

Jorynthe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C
Die werkt voor de Servische staat en ja, het is serieus opletten met de propaganda in die streken... (Ik heb er mij voor mijn thesis een paar maandjes mee mogen amuseren waarheid van leugen te leren onderscheiden... helaas, het lukt mij nog altijd niet )

Overigens, dat er tijdens die oorlog misdaden van Kosovaren tegenover Serviërs hebben plaatsgevonden lijkt mij een even vaststaand feit dan dat de Serviërs misdaden hebben begaan tegenover de Kosovaren. Een deel van het toenmalige Kosovaarse leger(UCK) streefde openlijk naar een groot-Albanië en is er daarna net niet in geslaagd Macedonië in een burgeroorlog te storten. Waarmee zeker niet gezegd is dat ALLE Kosovaarse Albanezen (of UCK'ers) dergelijke extreem-nationalisten zijn. Maar er zijn zeker ook die al even graag een zuiver etnisch Kosovo zouden hebben, dan dat sommige Servische extreem-nationalisten dat zouden willen.
Oud 2 april 2008, 09:37   #10
Wimpeus
Gouverneur

Standaard

Nu wij in onze nieuwsberichten constant geconfronteerd worden met zulke multiculturele succesverhalen, ben ik blij dat wij in ons land een compromisloze multiculturele samenleving zoveel mogelijk promoten.
Wimpeus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be