![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Volgens een Koeweitse krant zijn er volgende maand, in maart, aanvallen te verwachten in Israël.
http://weeswaakzaam.punt.nl/?r=1&id=424867 __________________________________________________ ______________________ En nu afwachten en kijken wat er gaat gebeuren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Ik vrees dat ik niet kan helpen. Ik stel enkel voor om dit topic in april te bespreken. Dan kunnen we weten wat er in maart gaat gebeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Interessante bron.
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() wa voor ne site is da?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() translated by MEMRI, jeej
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Massale aanvallen ?Nee toch,gaan de mokes weer eens goed op het gore smoel krijgen
![]() Raar hé,dat is sinds dien held uit antwaarpe in Libanon zit ![]() Laatst gewijzigd door Gargamel : 28 februari 2008 om 19:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gevolg was dat ze alle dik op hun kop hebben gekregen toen en ze zijn toen allemaal land verloren aan de Israeli. Het is in die tijd dat de Israeli de gaza en westelijke jordaanoever gaan bezetten. Als ze dus terug willen beginnen tegen die mannen, dat ze maar doen. De vraag is enkel of ze dat nog wel durven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Ze dreigen idd voortdurend.
Kijk maar wat Tzipi Livni daarop zegt. We weigeren ons dagelijkse leven te veranderen. En mocht er een aanval komen dan staat het leger klaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een nieuwe lente, maar geen nieuw geluid ? ![]() ![]() Afwachten en goed kijken naar wat er wèrkelijk gebeurt blijft de boodschap, inderdaad. Ik hou mijn hart vast, en 'fingers crossed'. Hopelijk komt er uit dat 'Heilig Land' eindelijk eens iets dat ècht het etiket 'goed en mooi' verdient, maar ik durf er niet op wedden.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 28 februari 2008 om 23:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Bush zou dat inderdaad nog durven en hiermee meteen zijn navolger, dan zeker een democraat, hiermee opzadelen.
Kan bush eigenlijk aangeklaagd worden op misdaden tegen de menselijkheid en oorlogsmisdaden? Of is hij ook na zijn presidentsschap nog immuun? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Bericht kan gewoon een gerucht zijn.
Ik begrijp die landen en groeperingen echt niet. Denken ze echt dat ze met geweld iets gaan oplossen ? Er vallen meestal slachtoffers langs beide kanten,meestal minder Israelische slachtoffers. En wanneer Israel te sterk begint te aanvallen gaan ze bij de wereld wenen. De oorlog stopt onmiddelijk(remember Lebanon) en de grootste verliezer is hun eigen volk.Veel slachtoffers,hun economie helemaal kapot en geen enkel centimer land gewonnen.En het leven in Israel gaat gerust verder. Gelukkig bestaat er Abu Mazen en die ziet dat anders. Laatst gewijzigd door Fiere Jood : 29 februari 2008 om 13:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Dat is nu eens goed gezegd se ...
![]() |
#18 |
|
![]() we? Ge woont daar? Of ge gaat verhuizen?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Partijlid
|
![]() gewoon wat zionistische propaganda
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou wel lachen zijn. Terroristische staat nummer twee in de wereld die eindelijk eens wat rammel gaat krijgen, ik hou de champagne klaar.
|
![]() |
![]() |