![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou ze dit via haar paranormale krachten hebben bewerkstelligd?
OM moet Jomanda toch vervolgen AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie (OM) moet Jomanda en twee alternatieve artsen alsnog vervolgen in verband met de dood van Sylvia Millecam. Dat heeft het gerechtshof in Amsterdam bepaald in een beroepsprocedure die de Vereniging tegen de Kwakzalverij en Stichting Skepsis hadden aangespannen. Jomanda Foto: Blauw, Ab Ads door Google Vraag 't een helderziende astroloog of kaartlegger, bel ons nu voor een paranormaal consult! www.astroportaal.com Eufom Info over alternatieve geneeskunde en lijst van erkende therapeuten. www.eufom.com Verbrand Puur Lichaamsvet Actrice Millecam overleed in 2001 aan borstkanker. Ze had zich voor behandeling gewend tot het alternatieve circuit. Ze wilde geen chemokuur en stond sceptisch tegenover de reguliere geneeskunde. Millecam kwam terecht bij het 'genezend medium' Jomanda, die haar doorverwees naar een alternatieve arts. Het OM besloot in oktober 2006 Jomanda en de artsen niet te vervolgen. Er waren volgens justitie onvoldoende aanwijzingen dat de verdachten Millecam weghielden van reguliere zorg, iets wat strafbaar is. Ook zouden ze niet opzettelijk dingen hebben gedaan of nagelaten die de actrice schaadden. Het hof heeft die beslissing nu teruggedraaid. Uit : DE TELEGRAAF
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De staat gaat weer eens een aanval doen op de alternatieve geneeskunde. Zoals de poster hierboven zegt, het was Millecam haar bewuste keuze en de staat moet er zich niet mee moeien.
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had het vooral over de google Ads die niet helemaal pasten bij het artikeltje volgens mij.
Maar verder: Het was idd. de keuze van Millecam.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hele volksstammen geloven dat Char idd met overledenen kan praten.
![]() |
![]() |
#6 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk geen k&k onderwerp.. ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
die fouten maakt, overmaats medicijnen voorschrijft, nutteloze operaties laat plegen. Inderdaad, géén KK onderwerp. En ja, Millecam heeft keuzes gemaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Had ze een jurkje aan zonder slipje......ik denk nog wat zien ik nou? ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zolang het niemand anders schaadt heeft men inderdaad een onvervreemdbaar recht op domheid ; maar als men op die manier andere personen schade toebrengt wordt het iets anders. Een "reguliere" dokter kan wegens medische fouten vervolgd worden, dus een "alternatieve" volgens mijn bescheiden mening ook. Dat zoiets niet eenvoudig is, niet te vatten in een klein sloganneke is duidelijk. Gisteren ging ik naar mijn dokter om nieuwe voorschriften om mijn hart "in shape" te houden ; één van mijn medikamenten moet nu aan halve dosis genomen worden : onderzoekingen hebben uitgewezen dat de dosis die ik tot op heden nam aanleiding zou kunnen geven tot abnormale bloedingen..
Mijn voorschriften waren dus de laatste jaren foutief.. maar dan wel foutief omdat er geen wetenschappelijke studies waren om deze fout te ontdekken, te remediëren... Kortom : de medische wetenschap is fout, maar zonder een medische wetenschap zonder haar tekortkomingen was ik al lang overleden. & Ja : ik heb een vrije keuze : ik kan de aanbevelingen van mijn dokter in goed vertrouwen volgen of naar een andere dokter gaan. Maar die dokter alternatief of alleopatisch of tovenaar moet in goed geweten naar zijn beste vermogen handelen (door o.m. zich te verdiepen in de medische studies en de laatste stand van de wetenschap) - dat men onbekwame proetsers van het lijf van het goedgelovige volk wenst te houden heeft in wezen met paternalisme niets te maken. Men mag de mensen een minimale hoeveelheid gezond verstand trachten te verkopen...
![]() |
#13 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sorry folks. ik wist niet dat we hier die discussie nog eens dunnetjes gingen overdoen, ik meende dat die al had plaatsgevonden (maar misschien op een ander forum dan); mijn excuses.
Ik vond het gewoon grappig dat bij het artikel waarin vermeld wordt dat Jomanda voor de rechter moet verschijnen, gelijk reclame gemaakt wordt voor andere helderzienden genezers. Vandaar dekoetjes en kalfjes. ENFIN. ------------------------------- Ik hoorde net dat Millecam geen vertrouwen had in kankerbehandelingen omdat net haar vader was overleden aan de kankerBEHANDELING zonder dat hij in feite kanker HAD (fout diagnose dus). raar genoeg wordt er bij fout diagnose géén verdere gerechterlijke actie ondernomen?
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() als jij daar met hangende pootjes van een zware kanker komt aangekropen, heb je niet veel keus.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() Ik weet niet hoe ik dan zou reageren (je haalt er ook meteen het zwaarste geval uit), maar ik ken er in elk geval enkele die ook dan nog zelf hun medisch lot in handen hielden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Saaien draad hier ze
![]()
![]() |