![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oké, ik ben overtuigd.
De multiculturele samenleving baart misdaad. Weg alle Turken en Marokkanen, alle Pakistanen en Afghanen. Maar zijn we daarmee van de multiculturele samenleving af? Zijn we monocultureel genoeg om veilig te zijn? Bekijken we Brussel: Vlamingen en franstaligen. Veel te multicultureel. Taalverschillen, bah. Daar komen alleen maar boefjes uit voort. Of nemen we Gent: de overgrote meerderheid is er katholiek. maar er zijn ook protestanten en otrthodoxen: kweekvijver van de misdaad, zeg ik u. De wieg van de volgende Al Capone staat daar. Iedereen katholiek, en de straten zullen terug veilig zijn. en dan muziek; nog een bron van culturele verschillen: er zijn skaters, heavy metallfans, punkers, reggaeliefhebbers. Neen, neen, driewerf neen. Monocultuur moet er zijn, en monocultuur zal er zijn: iedereen Eddy Wally en Frans Bauer. Lang leve de monoculturele samenleving!
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is zo belachelijk; als je ernstig genomen wilt worden zul je eerst eens een volwassen houding moeten aannemen; nu ben je hoogstens beledigend voor vele Vlamingen die een veel genuanceerdere mening hebben dan jij hier voorstelt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, wat een belachelijk draad. Zoveel onzin uitkramen om toch maar niet te moeten toegeven dat de multiculturele heilsstaat, zoals de Linkse Kerk hem opgedrongen heeft, dik gefaald heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() definieer dan eerst eens mono- en multicultuur?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Rob Roy : 28 april 2008 om 11:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
![]() belachelijke draad?
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Ik weet het nog niet:
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...euwsoverzicht# Citaat:
Ziet ge, als het leven er zo uitziet, gaan meer en meer mensen niet meer meedoen en zult ge steeds minder mensen bereid vinden te praten. Laatst gewijzigd door Rob Roy : 28 april 2008 om 13:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() de post van driewerf is niet minder belachelijk dan de helft van de andere posts die hier geplaatst worden....
en in sé heeft hij een goede vraag: voor alle tegenstanders van een multiculturele samenleving: hoe zien zij dan een monoculturele samenleving? Als je zegt dat multicultureel niet bestaat, bestaat monocultureel dan wel??
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() alle vreemdelingen buiten
zingen van de Vlaamsche Leeuw, boel maken op de Bedevaart, liedjes van Luc Steeno zingen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Ik wou een degelijke posting doen maar dit zou overduidelijk niet bij het niveau van deze thread passen dus...
Vrouwen onder de tent, dood aan de ongelovigen, Allah is machtig (en 1 meter tachtig), wij zijn hier de baas! Nee, nu even serious. Er zijn inderdaad wel personen die overdrijven maar anderzijds mag men ook niet de ogen sluiten voor de negatieve gevolgen van immigratie. Ik geloof persoonlijk wel dat immigratie zijn voordelen kan hebben maar er moet wel een belijd zijn zodat er een zekere mate van integratie, wederzijds respect,... is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ik vind de posting anders niet zo belachelijk.
Het makt een leuk punt duidelijk.
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() et alors?
De doelstelling is dezelfde, de manier verschilt.
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Nederlands: Europees Citaat:
Prostetants: Europees Orthodox: Europees Citaat:
Heavy Metal: Europees Punkers: Europees Reggae: Andere roots, maar ondertussen opgenomen in onze cultuur Eddy Wally: the voice of Europe, dus Europees Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |