![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na het meeroken gaat nu ook het meedrinken in de ban. Een nieuwe Europese campagne tegen alcoholmisbruik richt zich namelijk op de schade die alcoholinname toebrengt aan derden. Dit zogenoemde 'passief drinken' zou in de gehele Europese Unie zo'n 125 miljard euro aan gezondheidsschade opleveren.
Onder passieve drinkers vallen de slachtoffers van dronken criminelen en van dronken bestuurders in het verkeer, en kinderen van alcoholische ouders. De Wereld Gezondheids Organisatie WHO, waarbij bijna alle regeringen van de wereld zijn aangesloten, zal tijdens haar jaarvergadering van 19 tot 24 mei in Genève met een 'wereldwijde strategie' voor de aanpak van overmatig alcoholgerbruik komen. http://www.drugsweb.nl/nieuws.asp?id=171
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 29 april 2008 om 17:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() als dat er komt start ik zelf een revolutie verdomme -_-
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle macht aan het volk!
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() of gewoon geen macht? Is dat niet leuker?
![]()
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een campagne tegen alcoholmisbruik... lijkt me redelijk. Waar je dat van die alcoholvrije kroegen vandaan haalt is me een raadsel.
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() wordt het stilaan geen tijd om heel die EU winkel eens uit te dunnen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lees gelukkig niks over alkoholvrije kroegen... maar voor alle zekerheid al wat militaire oorlogswapens in huis halen om de heren en dames te bezoeken als ze daar ooit hun poot onder zetten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En in strijd tegen de opkomende obesitas pleiten ze voor voedselvrije restaurants... vanaf nu enkel nog water te verkrijgen, én uiteraard rookvrij. Let wel: je wordt wèl verplicht om het bestek te gebruiken bij het verorberen van het toegestane droge korstje brood.
In de supermarkten mag binnenkort enkel nog vers fruit en groenten worden aangeboden, die in een bruine zak moeten gestopt worden tijdens het vervoer en enkel thuis worden opgegeten, met de ramen dicht.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zijn in K & K, dus een beetje stangen mag best.
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Hoog tijd voor deze:
Een café zonder bier - Bobbejaan Schoepen Een strand zonder water of land zonder grond Dat is al even erg als een staart zonder hond Maar je geld dat verdwijnt met je trouwe kassier Dat is nog niet zo erg als een café zonder bier ! (...) Ja, dit is een lied dat m'n leven vergalt En ik weet ook nog niet of het u wel bevalt ? Ik ben wel aan het zingen maar ik heb geen plezier Ik vind dat toch zo triestig, een café zonder bier…
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Neen. Macht is de primaire voorwaarde voor emancipatie. Dus ik hoop dat je het me niet al te kwalijk neemt dat ik het niet zo heb met machteloosheid
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() neen
|
![]() |
![]() |