![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Hasselt of Leuven? Persoonlijk vind ik ze beiden goed maar mijn voorkeur gaat naar Leuven.Geef mij maar het traditionele Restaurant dan die 2 "lesbische" vrouwen in Hasselt! Ik vind dat ze hun geaardheid misbruiken door deze wedstrijd en het daardoor nog eens extra in de verf zetten!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuven, Hasselt is totaal niet levensvatbaar.
wat de geaardheid van die 2 meisjes hier komt doen, snap ik niet, zal iets rechts zijn zeker?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() Who cares? Niet dat de stemming op een objectieve manier gebeurt. Ik zou verschieten als meer dan 1% van de televoters effectief al naar beide restaurants is geweest
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Antwerpen, Antwerpen, en nog eens Antwerpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Die met het lekkerste eten?
![]() |
#8 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest mag Leuven voor mij winnen, omdat de Jelle toch de betere kok is. Hasselt is natuurlijk wel heel sympatico en origineel.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Oostende heeft niet gewonnen. Patat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() wat een twee aandachtshoeren, die van hasselt.
en volgens mij zijn de helemaal niet pot maar doen die alsof. omdat dat hip is. vooral die blonde, da's echt zo'n typische hasseltse truttemie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() En ik dacht dat er niemand naar de VTM keek...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hoe weet jij dat het hier over een VTM programma gaat ?
![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 800.000 kijkers
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yanaïka mag altijd even voor mij komen koken.
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
On topic: heb al doorheen heel het programma een voorkeur voor Leuven én Hasselt. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Vreemdeling
|
![]() Ik verkies Leuven 1000 x boven Hasselt. Dat hele gedoe van hasselt werkt serieus op mijn zenuwen. Die 2 lesbische vrouwen denken dat ze het spel al gewonnen hebben. Die blonde is een zenuwachtige trezebees en de zwarte valt al bij al nog mee. Jelle en Micheline verdienen een dikke pluim. Onder al de omstandigheden blijven ze gewoon verder doen zonder teveel streken verkopen. Echt CHAPEAU!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Heb het maar zijdelings gevolgd en die twee Gentenaars leken me wel leuk te zijn, maar ja, die waren de eerste om er uitgezet te worden.
Het is me allemaal een beetje teveel richting 'cuisine' en minder richting 'goed en goedgeprijsd'. Leuven heeft een grote stommiteit begaan door partij te kiezen in de strijd tussen Antwerpen en Hasselt en zal daar de prijs voor betalen. |
![]() |
![]() |