![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben aan de schilderjob bezig, en meng altijd mijn eigen kleuren.
In een grote witte emmer doe ik een klein beetje extra kleur om zo precies het mengsel te krijgen dat ik wil. Nu is de kamer voor 3/4 klaar. En de verf op. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() uiterst interessant. Waarom een witte emmer? Welk mengsel wil je precies bekomen? Wat voor kamer is het? Hoe lang is de verf reeds op?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Een grote emmer witte verf bedoel ik.
Had nog een restje 'taupe' (mol) en dat erbij gekwakt. Geeft een zeer interessante tint. Woonkamer. Verf is nu op, terwijl ik aan muur 3 bezig ben. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Zit niets anders op dan eerste laag afschuren en grotere emmer wit kopen. Alstublieft, om u te helpen een bol grove staalwol (en aan de onderzijde een dweil om het schuursel weg te vegen):
Laatst gewijzigd door floppy : 1 mei 2008 om 13:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Zit je nu niet met een structureel probleem? Gaat muur vier geen andere tint krijgen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Flo!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
En 2 muren in één kleur en de andere 2 in een andere, dat is niet mooi. Terwijl de ondefinieerbare kleur die ik gemaakt had zo mooi was! Ach, ik vind er wel iets op. Wil het wel vandaag afmaken, met de middelen die ik heb want de brico's zijn dicht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() FF NIET!
Kom net terug van de meubelboulevard! ![]() Met twee lampen en dertien rollen behang.... ![]()
![]() |
#10 |
|
![]() Derk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zet er een kast voor ofzo ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lijkt me onoverkomelijk als je geen 2 muren en 2 verschillende kleuren wil hebben.
je kan natuurlijk altijd 3 muren in de nieuwe kleur schilderen, heb je toch één muur uitgespaard?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() het is nog erger: ik had al één stukje van de ene muur in de eerste kleur, dus nu heb ik 2 muren met 2 kleuren. Op allebei de muren is dus ong 1m2 van de andere kleur.
Ga morgen naar Brico en probeer die eerste kleurmenging weer te maken en de hele kamer in die kleur te krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() volgende keer verf laten mengen in zo'n machien. Steeds dezelfde kleur... praktisch hoor.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() das kleinen zweichen.
|
![]() |
![]() |