![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ging vanmorgen naar Lidl.
Prachtige boeketten met van die dikke rozen, donkerrood, wit met roze randen, geel, nog andere kleuren. Ik zag ze vers uit de doos komen. Normale prijs: 7.99 euro voor 15 rozen! deden ze er de helft af: maar de rozen bleken 4.50 euro te worden (net VERS uitgepakt onder mijn ogen) ik rekende af aan de kassa en het nummer zei: 3.50 euro. Voor 3.50 euro heb ik nu dus 15 prachtige witte rozen met een donkerroze randje! Allen hop naar Lidl... maar het was wel vanmorgen vroeg.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja circe, je verdient soms wel een bloemetje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Met name in de Hema heb ik dat al vaak meegemaakt: iets wat in de winkel duurder staat geprijsd dan je aan de kassa moet betalen. Altijd leuk.
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Bij de Marokkaan hier op den hoek zijn ze goedkoper en beter.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Ja, maar zijn dat Vlaamse rozen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() That rocks, circe!!
Rozen rocken hard. Ik heb ook een bos hier staan, 10 voor 4€, op de markt gekocht woensdag. Dichtbij mijn nieuwe job is die markt, die woensdagavond tot 7u doorloopt! Heerlijk wordt dat, bloemen en fruit rokken mijn wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() Alleen: omdat ik ze zo goedkoop vond (ik heb een paar jaar geleden 4.000 BF betaald voor 70 vlaamse rozen), vond ik dat ik toch ook best een boeket naar mijn moeder kon brengen in plaats van haar bij thuiskomst telefonisch te verwittigen.... staat zo stom hé. 27 rode lichten en twee gesloten barrelen later stond ik nutteloos voor de deur. Ze laten liggen met dit weer zat er niet in. 27 rode lichten en weer 2 gesloten barrelen later was ik thuis, bel ik op: och madam had de bel niet gehoord in haar tuin! Ze is ze dan maar zelf komen halen! ![]() even ter vergelijking: 70 rozen was +/- 4000 BF = 100 euro 30 lidl rozen = 7 euro, we doen een gooi : 70 = 17 euro ongeveer? kan tellen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 10 mei 2008 om 16:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Hier in de straat is er niks Vlaams meer. Zelfs de bank gaat hier binnenkort weg. Ik gok dat er oftewel een groentewinkel oftewel een nachtwinkel in de plaats komt.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jamaar het zijn dus niet van die 3cm hoog roosjes hoor! werkelijk 5cm dikke knoppen, zeker 6cm hoog en meer!!!!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu een turkse of anderssoortige verrijkende groentenwinkel vind ik wel leuk, evenals zo'n verrijkende bakker. zolang ze me maar van die grote dikke rozen tegen 3.50 euro voor 15 stuks verkopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Eéntje is leuk, maar geen veertig in één straat he.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wij hadden één hindoe nachtwinkel en één moslimnachtwinkel... plezant hoor!
|
![]() |
![]() |