![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
![]() Arm Vlaanderen (België) ![]() Graag reactie ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 december 2014 om 09:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig voor hem mocht Annemans niet meedoen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De titel klopt eigenlijk niet, hij heeft een tv-spelletje gewonnen, zoiets als blokken of hoger-lager...
De slimste mens ter wereld zal waarschijnlijk wel een ander soort vragen krijgen dan welke koekjs een bv eet of zo...
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger meende ik dat BV stond voor Beperkt Verstandelijke.
Ik heb mijn mening daarover moeten herzien. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 december 2014 om 09:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niemand kan zeggen dat met deze man geen positief beeld van de allochtoon, zelf Marokkaan, getekend werd.
Of dit door de zender "gewild" werd is bijkomstig. Indien hij niet "gebriefd" werd, toonde hij een goede algemene kennis, ook van zaken waarvan men dat niet verwacht. Alleen, waarom moest men hem af en toe eens "helpen".(b.v. gevangenis = bevrijding ) M.i. overbodig. Verdiende winnaar.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Gisteren voor de eerste keer eens gekeken
Als dit het niveau van humor is waar de gemiddelde Vlaming op kickt, dan hoeft het voor mij niet meer. "Mijn vrouw roept als ik ze poep" hoezee |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet meer gevolgd sinds het op vier is.
Ooit was Woestijnvis leuk, zelfs grensverleggend.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vreemd. Mensen die een topic openen over tv-programma's waar ze niet naar kijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom arm Vlaanderen? Ik heb dat programma niet gezien noch ken ik Adil, dus waarom arm Vlaanderen? Omdat het nen bruine is? Of is'm zo dom als lood en heeft'm onverdiend gewonnen?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() 't pikt he, wanneer uw gevoelens van superioriteit als blanke man op de proef worden gesteld.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik snap de motivatie van de topic starter niet. Hier krijg je dan een persoon die mocht hij Jan Janssen noemen de ideale vlaamse schoonzoon kan zijn, maar toch moet er weer wat bruine saus over worden gegoten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is een amusementsprogramma waar toch wat Vlamingen naar kijken. Niet meer maar ook niet minder.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De racistische anti-racisten kunnen het weer niet laten.
Adil heeft verdiend gewonnen, een leuke jongeman die alhoewel Franstalig quasi perfect Nederlands spreekt en dan ook nog eens van alles op de hoogte is. Voor mij had Bart de Pauw evengoed kunnen winnen, die heeft zichzelf in de verdommenis gereden door zich niet te laten zakken op een bepaald ogenblik. Een duidelijk teken dat allochtonen mèt talent, kennis en meer dan vijf hersencellen hier ook gewoon kunnen inpassen in de maatschappij. Het zijn niet de Adils die "gediscrimineerd" worden en niet aan werk geraken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Adil El Arbi is zelfstandige. Heeft dus zelf zijn plek op de arbeidsmarkt veroverd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar de titel slimste mens, is gewoon een journalistieke wierookbeneveling van mensen die blijkbaar tijdhebben om heledagen de gazetten te lezen. ondervraag mij over mijn vakgebied samen met mijn collega' sen dan gaan we een wedstrijdje slimste mens spelen dat iedereen tegen ons verliest...
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 19 december 2014 om 10:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat sommige vragen wat aangepast werden.