![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zo'n tikje ouder, in de 50 maar nog sexy. En vooral: gescheiden, avontuurlijk en op zoek naar iets fris. Seksueel vrijgevochten want mei '68 (mee)gemaakt. Rijk.
Biedt de aanzwellende massa babyboomer-vrouwen een enorme poel van mogelijkheden voor de huidige generatie jonge mannen die wel eens iets willen proberen? Ik heb ze al zien lopen in weinig verhullende zomerjurkjes op de Oude Markt hier. Divas met stijl. Vriendinnen onder elkaar, zeer goed wetende dat er naar hen wordt gekeken en daar volop van genietend.
Laatst gewijzigd door C2C : 12 mei 2008 om 20:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben je nu niet ietsje seksistisch bezig?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Of gewoon wishful.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Het gaat hier nochtans over koetjes en kalfjes - bij mijn weten zijn dat diertjes van het vrouwelijke geslacht. Het topic is dus geheel op zijn plaats in dit forum.
Lol.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Ons lastig vallen met je fantasietjes?
Is dat gezellig ofzo ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() C2C wil je wel, je bent maar in je veertiger jaren maar hij lijkt alles te lusten. hop... ga ervoor
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tjah, ik heb C2C niet gemaakt eh..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() on topic:
er zijn idd een heleboel aantrekkelijke milfen. een onontgonnen markt. straks nog een vrouwenoverschot? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Dat is er al, vanaf de leeftijd van rond de 40 (?) zijn de mannen in de meerderheid en menig sociologen knopen aan die demografische factoren maar al te graag theorieën vast over het gedrag van mannen respectievelijk vrouwen bij een overwicht van de ene of de andere sekse. Dat is wel boeiend. En soms lijkt het nog te kloppen ook.
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Groentje-18, verdedig me... je weet dat ik niet zo ben ![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 12 mei 2008 om 20:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bye Polly. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze heeft geen probleem met C2C maar wel met mij denk ik. Enfin... ik laat haar maar razen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou nu héél kinderachtig kunnen doen en op dezelfde toon zeggen: "goh, wat een vermakelijke discussie toch
![]() De aanwezigen hier weten wel over welke "topic" ik het heb. Toen was dat blijkbaar héél lollig voor sommigen.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 12 mei 2008 om 21:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() pfff... twee mannen zitten te fantaseren over rijpere vrouwkes en als er een antwoord zitten ze gelijk in mekaars haar?
Ik ben zo eens uitgeweest met vier mannen (de vrouwen waren buiten mij niet komen opdagen) en die waren elkaar een hele avond aan het opgeilen met verhalen over hun harem die ze zouden willen.... ze waren alle vier single! Toen ik zei dat ze misschien al met ééntje konden beginnen stonden ze ineens met hun mond vol tanden!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 mei 2008 om 21:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |