Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 juni 2008, 16:34   #1
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard De Slag bij Oosterweel...

Citaat:
De slag bij Oosterweel (Austruweel) vond plaats op 13 maart 1567 bij het polderdorp Oosterweel, ten noordwesten van Antwerpen.

Philips van Lannoy, heer van Beauvoir, kapitein van de lijfwacht van Margaretha van Parma, versloeg in deze slag een leger van de Geuzen dat onder leiding stond van Jan van Marnix, heer van Toulouse, (1537-1567).
Tot zover de geschiedenis. Het zou inspiratie kunnen leveren voor de Huidige Slag om de Oosterweelverbinding.

Na Ludo Van Campenhout, Ademloos.be, de stRaten-generaal, het Sint-Jozefsinstituut, allerlei artsen heeft nu ook Professor Ruimtelijke planning Georges Allaert zich tegen het project uitgesproken. Hij noemt het "middeleeuws".

(overzichtje van de gedachten, visies en argumenten staat hier)

Wat moet er mee gebeuren? Ikzelf ben tegen, in hoofdzaak omwille van de gezondheid en meer bepaald het fijn stof. Tijdens de eerste pieken dit jaar (eind februari) is mijn vader gestorven aan ademhalingsproblemen. Je kan hier zijn laatste ademstoten beluisteren...

RUSTIG ADEMEN

---------------------------------------------------
mogelijk bestaat deze discussie al, maar aangezien de zoekfunctie niet werkt ...

Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 2 juni 2008 om 16:43.
ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2008, 18:59   #2
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

De dood van uw vader = een kapitalistische externaliteit.
Oud 2 juni 2008, 21:15   #3
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Maakt dat meer fijn stof als die kamions en autos een kortere weg langs die Wapperbrug kunnen nemen ???

Zou diene Gentse prof, mocht hij in de jaren '60 als zo slim geweest zijn als nu, dan ook gezegd hebben: bouw die autostrades zeker niet, ze zijn Middeleeuws en ik voorspel dat er files op komen in 't jaar 2008 ????

Wat lijkt het leven aangenamer in omstandigheden zoals je die nu nog kan bewonderen op plaatsen als "het Poolse platteland" ....

ps. mijn oprecht medeleven bij het overlijden van je vader

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 2 juni 2008 om 21:17.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2008, 21:51   #4
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Mijn vader (toevallig werkend in 't Sint-Jozefinstituut) zegt al jaren dat ze beter werk maken van die grote ring waar nog altijd grond braak voor ligt naar 't schijnt. Ik ben niet echt thuis in de materie maar dat internationaal vrachtverkeer niet over een stadsringsweg moet, lijkt mij logisch. Het alternatief van Straten Generaal is ook zeker al beter dan het voorstel van BAM dus evt. valt dat te overwegen (het zag er alleszins goed uitgewerkt in hun Powerpoint uit en vermijdt dat meer fijn stof in het Noorden van Deurne en op de Luchtbal terecht zal komen.)
Ik vraag me alleen af of de beslissingsmacht nog bij mensen die geen belang hebben in BAM, ligt...

Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 2 juni 2008 om 21:52.
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be