![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Deze morgen even na achten op radio 1 Hendrik Vos over artikel die hij heeft geschreven voor De Morgen nl. http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/De...volkeren.dhtml
Hendrik Vos antwoordde heel vaag op de vragen van de interviewster. Uiteindelijk gaf ie toe dat het onderwerp waarover ie schreef niet echt zijn boetiek was. Yves Desmet had hem gecontacteerd om een artikel te schrijven met als onderwerp 'Laten we aansluiten bij zelfhulpgroep voor zielige en onbegrepen volkeren'. Volgens mij zeer zielige manier van journalistiek bedrijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Morgen laat in navolging van de VRT geen moment voorbij gaan om de argeloze Vlaming met een schuldgevoel op te zadelen. Twee instituten die zelfhaat cultiveren; nu misschien ook nog een gepaste reactie van het derde deel van de politiek-correcte drievuldigheid, de Humo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() http://www.radio1.be/programmas/och1/931603/
sorry, was vergeten, hiet te beluisteren |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De morgen.
Allee, waar komt ge nu nog mee af. Iedereen wéét ondertussen al waar deze tabloid voor staat hoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() die bestaat reeds.......... het leespubliek van DE MORGEN en HUMO en de aanhangers van t'rood fabriekske..... de VRT-die hards alsook hun rode politiek-correcte presentatoren...
![]()
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() lezen en nuanceren. Het is niet iedereen gegeven.
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() .......
#Mosarcasmer# : "Hoe weet je dat dan niet ?? Het is allemaal 1 groot complot geleid door Yves Desmet en de sossen ! Allemaal om de vlaming achteruit te steken ! En Guy Mortier en zo die doen daar ook allemaal aan mee ! Die zitten voortdurend te comploteren en te konkelfoezen om Vlaanderen haar onafhankelijkheid te beletten. De humo , de VRT en De Morgen ... Allemaal 1 groot complot zeg ik u !Allemaal gemanipuleerd door die rooie dictatuurspartij !! Allemaal tegen ons ! Tegen ons de Vlamingen! Er is slechts 1 partij die ons kan redden!!!" #Mosarcasmer#........... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() DM is een krant die houdt van landen als Myanmar waar hulpgoederen ingepikt worden door het leger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarop baseer je dat?
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat bespaart u vast een hoop ergernis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kom Mitgard, ik heb je verdediging van Kathleen Cools ook gelezen en die houdt wat mij betreft ook geen steek. Het gilde der journalisten (de naam van die vereniging voor het vlaamse land ontschiet me even) heeft neutraliteit en objectiviteit (en natuurlijk vrijheid van spreken) als hoogste waarden in hun vereniging. Maar amper een journalist stoort zich daar aan. De door jou zo gewaardeerde Spruyt hebben ze moeten ontheffen van het akkefietje om een paar beurscijfers te lezen want uit protest tegen die kapitalistische dingen las ze de meeste cijfers steeds verkeerd voor. Dyslexie of onwil? Nou... iemand met dyslexie zou ik geen nieuwslezer met autocue laten worden. En ze geeft trouwens grif toe dat ze het doet omdat ze het niet wil. Zulke mensen moeten dan maar van hun taak worden ontheven. Maar ze is intussen wel van het scherm weg... wegens allergie aan cosmetica. Dan heb je nog Martine Thange. Ere wie ere toekomt, de dame kent haar taal als weinige anderen en heeft veel talent. Maar waarom moet ik na elke reportage op haar gezicht lezen of ze het leuk al dan niet verfoeilijk vond? Is er ergens een vakbondsstaking dan kijkt ze van haar monitor op met een gelukzalige glimlach, is er een congres van N-VA of (nog erger) het Vlaams Belang geweest, dan zie je die bittere en wrange gezichtsuitdrukking en soms zelfs nog een opmerking die totaal niet past. Het lukt haar maar net niet om niet te zeggen "Bedankt Ivan, we zijn al blij dat er geen doden zijn gevallen". Hoewel ik het VRT nieuws al een tijdje niet meer heb gezien, zou het me niet verbazen dat ze dat intussen al niet gedaan heeft. Ivan de Vadder. Nog zo'n objectieve moderator/reporter. We switchen naar de verkiezingen van 2007. Martine T.: "Ivan, het lijkt erop dat Vlaanderen aan het verrechtsen is, niet?" Ivan DV: "Ik vrees ervoor, Martine" Het blijft gewoon natuurlijk objectieve nieuwsgaring en duiding natuurlijk. Betaald door de burger die links of rechts stemt op een overheidszender. Och kom... nog eentje om het af te leren. De koning (bij mijn weten nooit verkozen) beslist voor de zoveelste keer wie (Dehaene of E. Van Rompuy) Leterme aan de leiband moet leggen inzake de regeringsvorming. Wie bellen ze als enige op om daar zijn licht over te laten schijnen? De donker-blauwe liberale koningsneuker bij uitstek, Herman Decroo. Meningen van andere mensen moet je niet weten... die van Herman Decroo is wel genoeg. Zeg Mitgard, als zelfs de rode VRT zich gaat nestelen bij Decroo. Voel je je dan niet ietsje bedrogen of zo? Hebben ze niet ietsje een andere agenda dan de rol van vierde macht? Denk er eens over na, zou ik zeggen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 16 mei 2008 om 18:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees van niet. Lang leve het internet dus. Niet dat de doorsnee website neutraal is, maar je kan tenminste wel makkelijker aan andere bronnen.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() " |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Je leest meer waarheid op een blog en beter geschreven dan het berichtje van Belga dat in iedere krant identiek en met de dezelfde woorden wordt neergepend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet je, beste filosoof, die je met die titel toch een soort zoektocht naar waarheid ambieert, misschien moet je sommige blogs en online nieuwssites eens bekijken in plaats van enkel De Morgen te lezen. Maar dat is waarschijnlijk teveel gevraagd voor een filosoof die open-minded moet zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |