![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Kennen jullie de cartoons van GregoriusNekschot.nl al? Kijk maar eens:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bron: www.gregoriusnekschot.nl [/img] |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Zeer flauwe humor en onwaarschijnlijk slecht getekend. Maar hey, over smaken en kleuren enz....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze missen het doel niet, die misselijke grappen.
Vooral die laatste niet.
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() Ja die laatste is wel de beste
hier nog een paar om het af te leren ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Povertjes.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan goed zijn Raf, helaas noemt men dit cartoons, en zijn die meestal gestoeld op een bestaande situatie die humoristisch word uitvergroot. Indien het op uiterlijk van personen gericht is noemt men dit ook wel eens karikaturen.
Maar ja, indien iemand zich geviseerd voelt vind die persoon dat niet grappig.
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gevoel voor humor is smaak, en over smaak valt niet te twisten.
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan hier ook cartoons beginnen tekenen waar Vlaams Blokkers worden voorgesteld als lijkenneukers en vrouwenverkrachters. Maar of dat politieke tegenstanders van het Blok dat daarom grappig gaan vinden, daar heb ik toch mijn twijfels bij hoor. Het is wel duidelijk dat de tekenaar met aantal zeer zware frustraties en angsten zit. Het enige wat hij doet is homosexuelen, linksen, moslims, negers, joden en intellectuelen voorstellen als perverse halve gare misbaksels. Dat noem ik niet echt humor eigenlijk. Dat is gewoon een expressie van angst, frustratie en haat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
'The problem with political jokes is they get elected' Henry Cate VII 'Mensen vragen vrijheid van meningsuiting als compensatie voor de vrijheid van denken die ze zelden gebruiken' Soren Kierkegaard |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gepekeld Koppeke, ik heb een uitgesproken politieke smaak, namelijk ,dat iedereen die vrijwillig politicus wil zijn in se niet geschikt is om de mensen leiding te geven.
CD&v PS, of VB, BUB of Groen!, welke strekking of partij ook voor mij zijn het allemaal zakkenvullers,volksverlakkers,hypocrieten en corrupte eerloze klojo's. Ook, vind ik de wansmakelijke verwijzing dat ik deze cartoons humoristisch vind, vanwege politieke voorkeur ronduit beledigend. Ik verwijs in mijn voorgaande postings op het feit dat niet iedereen dezelfde smaak heeft, en dat de cartoons beledigend zijn voor bepaalde groepen([size=2]en het feit dat voor andere groepjes het verdomt slecht getekende nagels met koppen zijn doet er even wel toe[/size]). Nergens vermeld ik mijn goedkeuring of soortgelijk gevoel.Ik had gehoopt neutraal te antwoorden, maar blijkbaar is de paranoïa,waarvan Filosoof mij beschuldigde in andere topics genesteld bij anderen.Nietwaar Headinajar?
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat maakt mij niet uit. Iedereen tekent wat hij wil... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind het gewoon domme cartoons. Wat heeft die ouwe zaag filosoof daar nu weer mee te maken? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kop in't zuur
Citaat:
En hetgeen me stoorde in jou directe "beledigingsaanval" uit je aan mij gerichte post Citaat:
Och kom, met jouw anti VB obsessie kijk je waarschijnlijk eerst onder je bed om te controleren dat er geen racist onder zit.En laat je je nachtlampje branden.
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Ik heb al betere cartoons gezien, maar ze zijn toch wel leuk.
Een mens moet met alles kunnen lachen, of het nu gaat om humor om (extreem-)rechts, (extreem-)links, homo's, migranten, racisten, het koningshuis, België, Nederland, de VS, Israel, de Palestijnen, Irak, Bush, de VS, flaminganten, belgicisten, .... waar je ook toe behoort. Als je de humor van deze cartoons niet inziet, heb je ofwel : - een beperkt gevoel voor humor - totaal geen inzicht in de manier waarop anderen denken |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonder dank.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |