![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Op www.vredesactie.be hebben ze de volledige lijst van ALLE in-en uitvoervergunningen gepubliceerd. Zelfs de privé-invoerders van wapens, munitie en kijkers worden vermeld. Met andere woorden alle louche figuren kunnen weten wie wat waar heeft. Het begint hier godverdomme een echte smeerlapperij te worden met die linkiewinkies.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Schepen
|
![]() Ik heb het al doorgestuurd naar de concurentie....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() Dit is een flagrante inbreuk op de wet van de privacy. iedere individuele burger die bv via het internet een kijker of een holster in de US heeft gekocht, staat ook met naam en toenaam in deze lijst !
En dat onder het mom van controle op de wapenexport van Belgie ... Gaat men onder het mom van controle op de belastingen nu ook al onze belastingaangiften in detail op het web publiceren ? Deze "vredesactivisten" volgen enkel de Belgische wetgeving zolang het in hun kraam past. En wanneer het hun uitkomt, overtreden ze onze wetgeving zonder verpinken. Ik hoop dat ze hiervoor zwaar juridisch zullen worden aangepakt |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Verbod op particulier vuurwapenbezit: http://www.disarma.be
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat me opvalt is dat er eigenlijk niets instaat. Behalve dan een aantal nachtkijkers voor het Algerijnse leger. Ik zou wel graag eens het Waalse rapport zien.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Zolang dat ze mijn schietgerief der nie op vermelden lig ik der nie wakker van. als ik schiet dan gaat ge der trouwens meestal niet aan dood, integendeel ...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Ge hebt gekeken vuilerik. In 't vervolg in uw eigen bak kijken he.
Korte loop en rap klaar om te vuren.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Daarmee worden meer moorden gepleegd. Bende sukkelaars. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Hoeveel mensen worden niet gewurgd met de blote handen ?
Afkappen en weg ermee,met die moordwapens. We volgen dan wel allemaal nen cursus neustypen.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() Het is een flagrante inbreuk op de privacy èn het nodigt uit tot inbraak bij de betrokkenen. Het is net alsof je een boodschappenlijstje doorgeeft aan de inbrekers. Dank u "Vredesactivisten": nog meer moordwapens in verkeerde handen !!!
De (moord)wapens die ik in huis heb zijn niet de sierbijl en de 7 sierzwaarden, de twee siersperen, een oefendolk of de twee siermorgendsterren die ik aan de muur heb hangen (die gaan allemaal kapot als ge ze al vastpakt !), het zijn mijn keukenmessen, biefstukmessen, aardarppelschilmeskes, enkele bezemstelen, 3 oefenzwaarden, boog + 6 pijlen en mijn hond die gevaarlijker zijn. Ja, ik verzamel sierwapens omdat ik ze mooi vind en omdat ik echte wapens niet kan betalen wegens te duur (Het mooiste zwaard dat ik ooit heb gezien en kon kopen ging mij 60.000 Bfkes kosten ! Ik heb nog steeds liefdesverdriet... ![]() Trouwens, ik heb ook leren schieten met luchtbuksen en een geweer. Ik ken enkele gevechtstechnieken die vrij gevaarlijk zijn voor mijn tegenstander en kan me zelfs beschermen/verdedigen tegen een aanvallende hond. Ik ben geen gevaarlijk mens omdat ik deze kennis alleen maar zou gebruiken uit noodweer. Het is niet het gereedschap dat kwaadaardig is, alleen de gebruiker ervan.