![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Iran houdt vol dat haar nucleaire onderzoek louter bedoeld is voor energievoorziening. Iran heeft het non-proliferatieverdrag ondertekend, wat inhoud dat ze zich beperken tot vreedzaam gebruik van kernenergie. Ook het Internationaal AtoomAgentschap noch het Amerikaans Congres vonden ook maar één bewijs voor de aanmaak van wapens. De VN-inspecteurs in Iran hebben zelfs de VS aangeklaagd: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Iran heeft de laatste 100 jaar geen enkel land aangevallen.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 6 juni 2008 om 18:33. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik zie het al, Iran is weer het heilige boontje en Israël de kwade geest. Vergeet niet dat het Iraanse staadshoofd nota bene heeft verkondigd de Joden de Middellandse Zee in te stampen. Rede te meer om dat Israël aanvallen plant op nucleaire wapeninstallaties als zoiets wordt verkondigd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() En dit is het direct gevolg van die oorlogsdreiging:
Olie + 9$ ......deze namiddag 137 $ betaald. Oil trading in nyc zal voor vandaag wellicht stilgelegd worden... als we over 138 $ gaan. http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=61
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw geschiedenis leren mijn beste, de achtjarige iraaks- iraanse oorlog begon in 1980 en eindigde in 1988 .Pas 3 jaar later werd de golfoorlog met de invasie in koeweit begonnen ... En wie was de agressor in de iraans-iraakse oorlog mijn beste... Inderdaad het irak van saddam dat destijds nog geruggesteund werd door de VS ..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Meedoen aan een oorlog, de zotten, dat ze zich meteen overgeven he zeg!
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 6 juni 2008 om 20:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En toen was Saddam de grote vriend en bondgenoot van de VS ... En waren de praktijken van Saddam tegenover de koerdische bevolking ook al bekend... Maar tja, olie doet wonderen en helpt om de amerikanen de ogen te laten sluiten voor de exessen die in het land van zijn bondgenoot-olieleverancier gebeuren.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
2) Israel bombardeert ook nucleaire installaties zonder uitleg of tekst (Irak en Syrië) 3) Iran wil geen nucleaire wapens 4) Iran houdt zich aan het Non Proliferatie Verdrag 5) Israel heeft zo'n 200 atoomwapens 6) Israel heeft het NPV niet eens ondertekend De hetze tegen Iran maakt deel uit van oorlogspropaganda. U doet er goed aan échte informatie op te zoeken in plaats van alles klakkeloos te geloven. U doet er goed aan uw instincten opzij te zetten en uw rationaliteit te gebruiken, te denken en handelen als een volwassene in plaats van een kleuter. Als Israel straks Iran aanvalt (en daarbij zonder twijfel gesteund wordt door de VS) en we dus een derde oorlog in de regio hebben, zal u zonder twijfel staan juichen, of wat? Idioot.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel goed van Israël. Elke staat die d.m.v. godsdienst werelddominantie nastreeft moet gestopt worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Als er eentje een dominantie nastreeft in die streek, is het naast Iran zeker ook Israel. Vraag dat anders maar aan de Palestijnen.
Laatst gewijzigd door system : 6 juni 2008 om 20:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2) Godsdienstige werelddominantie, is dat wat de christelijke fundamentalisten rond Bush voor ogen hebben? De fanatieke Joden in Israel? Gaat u staan juichen als na Palestina, Afghanistan en Irak nu ook Iran tot een hel wordt gebombardeerd? Wanneer zal het tot u doordringen dat noch Afghanistan, noch Palestina, noch Irak, noch Libanon, noch Iran de vijand zijn? Zij zijn de slachtoffers. De agressors zijn duidelijk herkenbaar aan hun daden: Israel en de VS. Hoeveel oorlogen heb je nodig voor dat doordringt? ![]() klootzakken
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 6 juni 2008 om 20:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat maakt u denken dat ik Israëls binnenlandpolitiek goed vind? Wat maakt u denken dat ik überhaupt vind dat Israël op de juiste plek ligt?
Ik vind gewoon elke aanval die Iran kan uitschakelen als potentiële bedreiging, een goede actie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoeveel oorlogen wil u graag? Hoeveel slachtoffers? ![]()
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 6 juni 2008 om 20:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Dat Amerika en de UNO maar eens beginnen met een verplichte controle op te leggen aan Israel voor wat betreft hun kernbewapening. En dat de VS maar begint Israel te boycotten vermits Israel elke resolutie van de VN aan zijn laars lapt. Daar hoor ik nooit iets over.
Laatst gewijzigd door system : 6 juni 2008 om 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik chanteer niet. Ik confronteer met de concrete gevolgen van oorlog. Wie oorlog promoot moet de consequenties onder ogen durven zien.
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het nu eenmaal goed dat een vrouwenhatende, homo's-ophangende, Jodenbedreigende staat, die in haar wetten gebaseerd is op een gefantaseerd boek dat geschreven is door een precarnatie van Hitler, eens goed in haar wapenvoorraden en stabiliteit wordt aangetast. |
|
![]() |
![]() |