Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 juni 2008, 13:58   #1
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard Yeps, we komen van de meteorieten

Via geenstijl vond ik volgende openbaring:

Citaat:
U hoeft het van ons niet aan te nemen. Daarom linken we graag door naar het wetenschappelijke bewijs dat wij afkomstig zijn van meteorieten. U is allemaal alien, geboren uit rondzwervend ruimtepuin. Twee onafhankelijk van elkaar werkende wetenschappelijke teams hebben genetisch materiaal gevonden op een meteoriet. Ze hebben zogenaamde nucleobase gevonden, het materiaal dat de basis vormt voor DNA en DNA=leven. Dus op aarde kwam er een beetje water bij, wat zouten&zuren en *plop* het eerste leven ontstond, Er werden al eerder levensbouwstoffen gevonden op meteorieten, maar toen gingen wetenschappers er nog van uit dat de ruimtesteen mogelijk vervuild was geraakt op aarde. Dat is dit maal uitgesloten. En omdat meteorieten al tijdens de formatie van ons zonnestel gevormd werden, valt aan te nemen dat nucleobase een zeer wijdverspreid materiaal is in de kosmos. Inderdaad! De ruimte zit zeer waarschijnlijk boordevol aliens in alle soorten en maten waar we straks space wars mee kunnen voeren. Doe nu maar wat nuttigs met die informatie.
Ik weet nu niet of dit voor jullie nog spectaculair nieuw nieuws is, maar ik wist dat dus al....

Wel leuk om weten dat het wijdverspreid materiaal is. Het moet dus krioelen van levensvormen in space.

zie je wel: december 2001:

http://news.nationalgeographic.com/n...armeteors.html

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 14 juni 2008 om 14:05.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2008, 15:07   #2
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Via geenstijl vond ik volgende openbaring:

Ik weet nu niet of dit voor jullie nog spectaculair nieuw nieuws is, maar ik wist dat dus al....

Wel leuk om weten dat het wijdverspreid materiaal is. Het moet dus krioelen van levensvormen in space.

zie je wel: december 2001:

http://news.nationalgeographic.com/n...armeteors.html
circe, men grote liefde op dit forum, argh, argh,argh, 't kan verkeren zei Bredero, men is van niets meer zeker in deze tijden. Men liefde is gezakt tot het vriespunt.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2008, 15:19   #3
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
circe, men grote liefde op dit forum, argh, argh,argh, 't kan verkeren zei Bredero, men is van niets meer zeker in deze tijden. Men liefde is gezakt tot het vriespunt.
hoezo? waaraan verdien ik het dat ik nu van je liefde moet gespeend blijven?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 14 juni 2008, 15:27   #4
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Weet je wel zeker dat je deze liefde wilt Circe?
Sommige mannen zijn echt niet bestand tegen intelligent en kritische vrouwen, misschien helpt voorzichting ontdooien wel?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2008, 15:34   #5
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

vreemdelingen buiten, terug naar Mars!
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2008, 15:40   #6
Hoomer

Standaard

Citaat:
hoezo? waaraan verdien ik het dat ik nu van je liefde moet gespeend blijven?
Ik vond het afschuwelijk toen ze mij wilde wijsmaken dat ik een soort aap ben, maar volgens u ben ik ne steen nen doodgewone steen.
Hoe de aarde ontstaan is laat ik in het midden, maar de mens is op één of andere manier een creatie.
Oud 14 juni 2008, 17:06   #7
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vond het afschuwelijk toen ze mij wilde wijsmaken dat ik een soort aap ben, maar volgens u ben ik ne steen nen doodgewone steen.
Hoe de aarde ontstaan is laat ik in het midden, maar de mens is op één of andere manier een creatie.
oei! dat moet toch ferm tegenvallen voor je dan.

zelf vind ik dit nieuwe gegevens supercool.

niet alleen ben ik een afstammeling van succesvolle voorouders die generatie op generatie hun nakomelingen tot volwassenheid konden brengen zodat die op hun beurt weer nakomelingen konden krijgen, doch hoe langer ik terugga in de tijd, hoe verder ik van huis ben (enfin, deels dan tenminste).

Oud 15 juni 2008, 08:53   #8
TVlietinck
Vreemdeling

Standaard

Citaat:

Inderdaad. Maar toch klopt er iets ergens nog niet helemaal...

Met zogenaamde "Von Neumann" ruimteschepen (= onbemande ruimteschepen die kopies van zichzelf bouwen telkens ze in een nieuw zonnestelsel arriveren), is het mogelijk de Melkweg binnen de paar miljoen jaar te koloniseren. De mensheid zal over een paar honderd jaar technisch in staat zijn deze ruimteschepen te bouwen.

Het feit dat wij nog geen buitenaardse Von Neumann ruimteschepen zijn tegengekomen zou kunnen betekenen dat wij de enige intelligente levensvorm in de Melkweg zouden zijn... Of misschien de eerste!?

Laatst gewijzigd door TVlietinck : 15 juni 2008 om 08:53.
TVlietinck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2008, 09:07   #9
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het feit dat wij nog geen buitenaardse Von Neumann ruimteschepen zijn tegengekomen zou kunnen betekenen dat wij de enige intelligente levensvorm in de Melkweg zouden zijn... Of misschien de eerste!?

--------------------------------------------------------------------------------
of de LAATSTEN?

Oud 15 juni 2008, 09:30   #10
Hoomer

Standaard

Citaat:
of de LAATSTEN?
Nee, het spelletje dat 8000 jaar geleden is gestart moet eigelijk nog beginnen.
De mens bestaat dus korte tijd op deze bol, onze hersencapaciteit is nog maar een 8% gestegen in die jaren, we zullen pas weten als we onze hersenen op de volle 100% kunnen gebruiken.
Aan mijn hoeveelheid postings kan u zien dat ik liever lees dan reageer, ik las al 2 jaar de postings hier voor ik de eerste maal registreerde, ik wil maar zeggen ik zou over dit onderwerp een boek kunnen schrijven maar helaas ik lees liever (en dan vooral "circe")
Oud 15 juni 2008, 11:31   #11
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Hoomer is verlie-hiefd, Hoomer is verlie-hiefd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2008, 11:34   #12
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De mens bestaat dus korte tijd op deze bol, onze hersencapaciteit is nog maar een 8% gestegen in die jaren, we zullen pas weten als we onze hersenen op de volle 100% kunnen gebruiken.
Aan mijn hoeveelheid postings kan u zien dat ik liever lees dan reageer, ik las al 2 jaar de postings hier voor ik de eerste maal registreerde, ik wil maar zeggen ik zou over dit onderwerp een boek kunnen schrijven maar helaas ik lees liever (en dan vooral "circe")
Wat precies is er gestart 8000 jaar geleden?

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2008, 11:48   #13
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Hoomer is verlie-hiefd, Hoomer is verlie-hiefd.
Hela hela! een beetje rustig hé! Mijnen Hoomer niet lastig vallen zenne!

Oud 15 juni 2008, 12:12   #14
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Hela hela! een beetje rustig hé! Mijnen Hoomer niet lastig vallen zenne!
En u tegen mij krijgen? Ik zou niet durven

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2008, 12:15   #15
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welk spelletje is er 8000 jaar geleden gestart?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2008, 12:19   #16
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Welk spelletje is er 8000 jaar geleden gestart?
Hewel Distelke,

in tegenstelling tot ikzelf die geëvolueerd is uit een continu serie van zeer succesvolle voorouders, terug te tracen tot de ontmoeting van mijn eerste voorouderstukjes met een papa meteoor, is mijnen Hoomer blijkbaar uit klei gemaakt (al of niet gebakken). Ik denk dat hij bedoelt dat ze zijn voorouders pas 8000 jaar geleden zijn beginnen kneden (dat zullen dan MIJN succesvolle voorouders geweest zijn denk ik )

Oud 15 juni 2008, 12:22   #17
MakingProgress
Schepen

MakingProgress's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TVlietinck Bekijk bericht
Inderdaad. Maar toch klopt er iets ergens nog niet helemaal...

Met zogenaamde "Von Neumann" ruimteschepen (= onbemande ruimteschepen die kopies van zichzelf bouwen telkens ze in een nieuw zonnestelsel arriveren), is het mogelijk de Melkweg binnen de paar miljoen jaar te koloniseren. De mensheid zal over een paar honderd jaar technisch in staat zijn deze ruimteschepen te bouwen.

Maar die ruimteschepen ZIJN hier gepasseerd, en wel ongeveer 540 miljoen jaar geleden. Zij zagen een planeet met enkel bacterieel leven, waar zo veel meer mogelijk is en besloten er iets aan te doen ...
MakingProgress is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2008, 12:45   #18
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hewel Distelke,

in tegenstelling tot ikzelf die geëvolueerd is uit een continu serie van zeer succesvolle voorouders, terug te tracen tot de ontmoeting van mijn eerste voorouderstukjes met een papa meteoor, is mijnen Hoomer blijkbaar uit klei gemaakt (al of niet gebakken). Ik denk dat hij bedoelt dat ze zijn voorouders pas 8000 jaar geleden zijn beginnen kneden (dat zullen dan MIJN succesvolle voorouders geweest zijn denk ik )
Ik vermoedde het al. Dus nog een creationistische zot die de gigantische berg bewijzen en observaties van de evolutieleer naast zich neerlegt ten voordele van een pratende slang?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Oud 15 juni 2008, 13:17   #19
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Ik vermoedde het al. Dus nog een creationistische zot die de gigantische berg bewijzen en observaties van de evolutieleer naast zich neerlegt ten voordele van een pratende slang?
Kom, niet overdrijven. Dit is toch een gematigd creationisme waarbij alles begint 8000 jaar geleden niet? Je hebt er ook die nog geen 6000 jaar geleden beginnen.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2008, 14:00   #20
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Kom, niet overdrijven. Dit is toch een gematigd creationisme waarbij alles begint 8000 jaar geleden niet? Je hebt er ook die nog geen 6000 jaar geleden beginnen.
Er bestaat geen gematigd creationisme. Immers, elke vorm van creationsime verwerpt de huizenhoge berg bewijslast voor evolutie, en dus tegen creationisme. Het gaat dus per defenitie altijd om een fundamentalistische, extreme strekking die gestoeld is op fabeltjes, ontkenning, leugens, en bedriegerij.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be