![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Isabelle Van Laethem (JGV) (forumsessie 23 juni t.e.m. 29 juni) Isabelle is voorzitster van Jong Gezond Verstand, de jongerenbeweging van Lijst Dedecker. Bij de verkiezingen in juni 2007 was ze tevens lijsttrekker voor LDD te Brussel-Halle Vilvoorde. Je kan een week lang met haar in discussie gaan. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik verleen LDD persoonlijk een gunst !
Op naar de 12 %, naar ik mag hopen. Onder 1 voorwaarde ; Samenwerking, indien opportuun, met VB en NVA. Laat die sujetten van CDV, VLD, en die uit Suske en Wiske een poepje ruiken. |
![]() |
![]() |
#2 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
In een Forza Flandria zie ik persoonlijk niet de oplossing. Het idee is mooi, maar stel dat we zo een monstercoalitie maken, dan zullen we een deel van de centrum en centrumlinkse Vlaamse kiezer verliezen. Laatst gewijzigd door flamingant : 19 juni 2008 om 15:40. |
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ik wens hen het beste omdat ik het beste hoop voor Vlaanderen ,
LDD kan het breekijzer zijn dat leopoldistisch belgiekske op een ander -en hopelijk beter - spoor brengt |
![]() |
![]() |
#5 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Nog even een artikel posten. Bron is de facebook van JMDD zelf:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() Ik geloof dat het antwoord al gegeven werd.
Bedankt voor de steun! 12%... dat is een mooi vooruitzicht ![]() Met vriendelijke groeten, Isabelle Van Laethem