![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Weet er iemand hoe het komt dat de zwarten de Europeanen en de Amerikanen niet opblazen?
Nochtans hebben onze voorouders hen op de meest schandelijke manier misbruikt en worden hun landen nu nog steeds door ons op een neokoloniale manier behandeld. Hun landen behoren tot de armste van de wereld terwijl wij die landen vroeger hebben leeggezogen en er de hulpbronnen ook vandaag nog continu blijven wegroven. Waarom voeren de mensen uit de negerstaten geen terreuraanvallen op ons uit? Weet er iemand het antwoord hierop? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet het niet maar indien de spanjaarden nu ook de islamieten zou gaan bestoken...waar gaat het ophouden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Gelukkig dat we u nog hebben en dat we zo weten dat zwarte moslims nooit aanslagen zullen plegen tegen ons. zo zie je maar dat niet alle moslims terroristen zijn, u zegt het zelf ook.
![]() |
![]() |
#4 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zwarten zijn niet zo goed georganiseerd en niet zo wraakzuchtig als Arabieren en zijn minder met politiek bezig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn blijkbaar iets slimmer, en plegen geen vrijwillige zelfmoord om iemand van de tegenpartij te grazen te nemen.
Eneuh, het waren wel Arabieren die het voorbeeld gaven qua slavenhandel, dus als de negertjes eens dezelfde trukken gaan toepassen ,dan zie ik ook in het midden oosten bommen ontploffen.
![]() |
#9 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Iedereen doet maar alsof ze zich afvragen waarom de moslims de ene na de andere aanval lanceren op het westen. Wat we nu al decennia lang te horen krijgen is dat het de schuld is van ons westerlingen zelf. Dat de mensen in de Arabische wereld zo door het westen worden uitgebuit en verdrukt en in zulke miserabele omstandigheden iets van hun leven moeten trachten te maken, dat ze van pure ellende hun onderdrukkers en uitbuiters, wij westerlingen dus met terreur bestoken. Terreur is voor vele linksen een gevolg van de tegenstelling "arme Zuiden" tegen "Rijke Noorden". Waarom komen de armste en door ons meest misbruikte volkeren dan niet tegen ons in opstand? Moeilijk is het toch niet? Je neemt gewoon wat kartonsnijmesjes mee op reis en hup daar gaan de hoogste gebouwen van het westen. Waarom doen de Congolezen dat niet met ons Belgen? Wat wij hen aangedaan hebben is toch veel erger dan wat de Spanjaarden in Irak hebben aangericht bvb. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() quote="Darwin"]
Waarom voeren de mensen uit de negerstaten geen terreuraanvallen op ons uit? Weet er iemand het antwoord hierop?[/quote] Citaat:
Naar mijn weten ken ik weinig of geen Afrikaanse staat die rechtreeks of onrechtreeks door de Westerse wereld onderdrukt en vernedert wordt. De Amerikanen hebben het geprobeert maar zwaar afgestraft , remember Somalië. ...... 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En ik maar denken dat de Amerikanen en de UN daar waren om het moorden te stoppen en de hulpgoederen bij de mensen te krijgen. Stom van mij . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Gouverneur
|
![]() Darwin scheef
Citaat:
Een situatie waarbij 20% van de wereldbevolking 80% van de grondstoffen gebruikt is gewoon niet houdbaar.
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Nog zo ene en 't is Kerstmis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Naar mijn weten ken ik weinig of geen Afrikaanse staat die rechtreeks of onrechtreeks door de Westerse wereld onderdrukt en vernedert wordt. De Amerikanen hebben het geprobeert maar zwaar afgestraft , remember Somalië. ...... 8)[/quote] Welk moslimland werd er voor de aanslagen van 11 september 2001 door de Amerikanen bezet? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementslid
|
![]() Mijn inziens kan de schaal van de ETA aanslagen en de aanslagen van Al Quada moeilijk met elkaar vergelijken me dunkt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar met schaal heeft terrorisme niks te maken, het is en blijft terrorisme.
![]() |
![]() |