![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dit kreeg ik in mijn mailbox.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Of het iets zal uithalen is een ander verhaal.
Vlamingbashen is een erkende Belgische sport. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Walenbashen is dan weer een erkende Vlaamse. Het ene blijft het andere in stand houden.
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Wiens brood men eet, diens hand bijt men niet.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Blijkbaar is men de tijd vergeten toen de rollen ietwat omgekeerd lagen.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U weet meer dan ik?
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Vertel dat sprookje eens aub, ik hou van wat entertainment.
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik lees en post zowel hier, op politicsinfo en dus ook op het forum van Le Soir. dit is het gematigste, dat van Le Soir is echt het meest racistische hoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
OOPS! Kim schreef het ook al ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 21 augustus 2008 om 20:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Burger
|
![]() Sja... als een leeuw op je af stormt zal je het ook niet nalaten die af te knallen omdat ie voor je wapens had sterker was dan jij...
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Een heel korte nieuwsbrief, om u op de hoogte te brengen van nieuws dat u wellicht morgen uit de krant verneemt, maar waar ik u als trouwe lezer van de nieuwsbrief vooraf wil over informeren. In het eerste artikel vindt u het relaas van mijn lectuur van twee forums op de website van Le Soir, opgezet door een zekere 'Serge', initiatiefnemer van die twee forums. Ik was daar zo verontwaardigd over ('gebelgd'...) dat ik tegen Le Soir een klacht heb ingediend bij het CGKR (Centrum voor Gelijkheid van Kansen en voor Racismebestrijding). Als het juridisch niet baat, omdat het CGKR zich (weer eens) 'onbevoegd' zou kunnen verklaren omdat het zogenaamd om 'communautaire twisten' gaat, vond ik het toch nodig dergelijke boosaardige haatforums, volop geprommoot door Le Soir, aan te klagen. In het tweede artikel leest u mijn persbericht van vandaag, met de tekst van de klacht bij het CGKR.
Philippe V.d.A. - uitgever Nieuw Pierke Dat dergelijke klacht iets uithaalt is inderdaad hoogst onwaarschijnlijk : in het belgisch systeem bestaat zoiets als "racisme tegen Vlamingen" niet, klaarblijkelijk. Philippe V.d.A heeft echter volkomen gelijk voor wat bovenstaande betreft. Eerlijk gezegd : het zou mij niets verbazen als die "Serge" waarvan sprake, één der Le Soir redacteurs was die zich het mom van een forummer aanmeet om zijn vlamingenhaat te spuien. Overigens wil bedoelde "Serge" in zijn scheldtirades doen geloven dat hij advocaat is, wijl uit wat hij schrijft duidelijk blijkt dat hij van rechten, rechtspraak en juridisch jargon, niet de minste kaas gegeten heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 21 augustus 2008 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() In het forum van leSoir kan je niet eens normaal antwoorden...
in bijna alle threads waar ik wil reageren of gewoon een vraag stellen, zonder hierbij ook maar één haatdragend woord (ik heb het hier dan over ELK woord waar die mannen aanstoot aan kunnen nemen) te uiten, wordt mijn reply geweigerd... het is alsof ze de IP's filteren... makkelijk toch om zo de ideologie op je forum te kanaliseren in de richting die je als forum-moderator zelf wilt... het forum van LeSoir is puur voor politieke doeleinden :/ Mensen die vlamingen uitschelden voor nazi's, fascisten, duivels, Hitler-ne*kers,... ik kan werkelijk geen thread openen zonder dat er zo'n vergelijking instaat. Ze moeten daar veel opgekropte woede hebben daar over de taalgrens.
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 21 augustus 2008 om 21:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anderzijds is het deels ook een manier voor hen om, onder gelijkgezinden, een beetje stoer te doen en mekaar wat hoop in te spreken. Valse hoop, zoals wij weten, maar gefrustreerden houden zich nu eenmaal aan elke strohalm vast, ook als het een zelfbedachte virtuele is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Staatssecretaris
|
![]() Die tijd bestaat alleen in de fantasie van Belgicisten.
|
![]() |
![]() |