![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Panty's voor mannen: top of flop?
![]() Ook mannen willen panty's dragen, daar zijn ze bij e-mancipate van overtuigd. De manty's worden uitgebracht in verschillende versies en materialen. Mannen kunnen kiezen uit 'satijn', 'opaque', 'doorzichtig' of een patroon en versies met of zonder voet, volledige of knielengte. Voor elke man wat wils, blijkbaar. bron en volledig artikel http://www.hln.be/hln/nl/40/Mode/art...of-flop-.dhtml Jij doet toch ook mee ? ![]() Laatst gewijzigd door Pierette : 30 juli 2008 om 18:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() waarom?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En wat voor volk werkt daar ??? ![]() Daar komt nix van in huis , weg met dat idee en steek die gekken maar al in de cel ... ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Binnen een paar maanden zie je niet meer anders, panty-time is aangebroken, nu komt er hopelijk geen verbod zoals bij de hoofddoeken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enige keer in mijn leven dat ik zo'n ding ooit gedragen heb was op een carnavalsviering. En daar mag het wat mij betreft ook bij blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Een mens mag al eens van gedacht veranderen. Ik ben nu pro-doodstraf....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moet je eerst de benen scheren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Hopelijk sterft deze draad snel uit!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind je avatar er wel bij staan eigenlijk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enne... nee, ik voel me zelf niet meteen aangesproken tot die gedachte. Voor zover ik het weet droeg Jos Brink ook wel al panty's tijdens zijn toen in Vlaanderen bekende "Doet ie het of doet ie het niet" show. En dan spreken we alweer eighties of zo. Nu een bedrijfje dat er gewoon een spleetje in wil maken zodat je makkelijker als man nog staande naar het toilet kan.
Een zeer bescheiden bizz zullen ze wel hebben, maar een grote doorbraak verwacht ik niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik vrouwen zie met panties en daaronder zo'n samengeperste en tegen het been gedrukte hoop beenhaar, dan hoop ik dat het zowel voor mannen als vrouwen een verbod wordt om panties (enfin... bij gebruik van rok of jurk of korte broek) te dragen als je je benen niet scheert. Dat moeten die mannen er maar bijnemen. Geen discriminatie tegenover vrouwen en zeker geen pogingen om mij blind te maken.
Extreem-blonde vrouwen hebben weer geluk... bij hen zie je het amper ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() vrouwen dragen ze steeds minder, en nu willen mannen opeens
![]() dat is net als met dat homo-huwelijk: homo-shmuwelijk: alle hetero's gaan scheiden, willen de homo's trouwen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Echt waar, Jasje. Die nylons dat is een soort van onderdrukkingsmiddel. Als je daar de hele dag mee rondgelopen hebt wil je maar één ding als je thuiskomt: die rotnylons uit!
![]() Ik wil de mijne best wel doneren aan het goeie doel. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mja... die dingen zijn wss niet leuk. Nu ja... ik lul uit mijn nek want heb er nooit gedragen en zal dat niet doen. Maar vrouwen die nog een jurkje in de winter willen dragen lijken er wel blij mee te zijn. En als male pig zie ik ze ook wel graag. Maar ik zal niemand vragen om ze te dragen ook hoor. Nu ja... we hebben eigenlijk allemaal onze regeltjes hoor. Jij met panties en een rokje... ik op hete dagen als dit met een dikke jeansbroek (daar ben ik ook niet happy mee maar ik loop op het werk liever niet met een bermudabroek rond). Mode en cultuurgebonden dingen. We hangen er allen aan vast. ![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 30 juli 2008 om 19:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() ja nou maar Jazzy, je kunt gerust een mooie Italiaanse linnen broek dragen, dat is bijna zoals niks dragen
![]() Wat betreft nylons.. je draagt ze heus niet voor de warmte hoor, alle wind en kou komen er doorheen, ze geven alleen een plakkerig gevoel omdat de huid niet ademt, maar dat is niet hetzelfde als 'warm'. Dan zijn er voor in de winter leuke laarzen bv, en kousen in een andere materie. Weg met panties en huwelijk! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]()
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Panty's voor mannen.... Binnenkort ook echte mannendildo's !!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Moh -
![]() |
![]() |
![]() |