![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nu zaterdag 20 maart in Brussel vanaf 14 uur: betoging tegen oorlog, terrorisme, geweld in het algemeen.
Allen daarheen! [size=2](even reclame maken)[/size]
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() weten we direct hoeveel nuttige idioten er hier nog rondlopen! 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou graag eens een massale betoging van moslims willen zien tegen het terrorisme van Osama Bin Laden, Hamas-sjeik Yassin en Jasser Arafat. Maar ja.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En inderdaad: een betoging, georganiseerd door moslims, tegen het internationale terrorisme... Nog nooit van gehoord! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() Gaan ze betogen tegen het geweld in Kosovo?
Of tegen de Noord koreaanse dictator? ![]() O nee! Bush zal natuurlijk de kop van jut zijn! inderdaad, het zal duidelijk zijn welke randdebielen weer op de barricaden zullen staan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ongetwijfeld zullen er heel groepen met alleen maar antiBush slogans te vinden zijn in die stoet. Dat is eenzijdige politieke propaganda waar ik mij nu reeds alvast van distantieer. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel die betoging gaat er zo uitzien. Jij sult een van de weinige 'ongemerkte' uitzonderingen zijn. Vandaar dat die betogingen ook weinig overtuigend zijn en ook niets uithalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Who isn't with us, is against us? ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() eigeeltje, ga jij maar lekker meebetogen en met jouw vrienden-met-arafat-sjaatltes tegen Bush, Aznar en Sharon roepen en schreeuwen.
Ik zal zoals de meeste mensen gewoon voortdoen met mijn leven, hopend dat die smeerlappen van moslim-terroristen serieus genomen worden door onze regeringen (inclusief U.S., Spanje en Israel) om het hen zo moeilijk mogelijk te maken hun onvoorwaardelijke moordpartijen hier uit te voeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Dat zijn gewoon leugens van de bush administratie waar blijkbaar vee mensen mee weg zijn ... Wat is er trouwens verkeerd aan mensen met een arafat-sjaaltje?? ![]()
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Behalve dat ze geen smaak hebben, ...niets. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Even voor de duidelijkheid!
Dit is een betoging voor de vrede, dus er wordt geen standpunt ingenomen voor of tegen een land in oorlog. Dus kom allen nu zaterdag mee betogen!!!
![]() |
#16 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vooral blijven voortdoen met iedereen over dezelfde kam te scheren trouwens.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Zwitserland kent al eeuwen vrede. En wat hebben ze voortgebracht? De koekoeksklok!" (Il Duce) ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In 1937, Vernon Bartlett interviewed Italian Fascist dictator and prime minister Benito Mussolini. "When it was over," Bartlett recalled, "over I sent [the draft] as usual to his office to be vetted. The only alteration he made to my manuscript was significant. Somewhere I had written, 'The Duce's laughter encouraged me to ask another indiscreet question.' The word 'laughter' had been crossed out, and 'cordiality' stood in its place. Apparently no dictator may laugh." Dit vind ik ook nog een goede: Dorothy Parker once reviewed a novel by Italian dictator Benito Mussolini. "This is not a book to be cast aside lightly," she declared. "It should be hurled with great force." Parker, Dorothy ["Dottie"] (1893-1967) American writer, critic, and wit; member of the famed Algonquin Round Table [noted for her many stories, poems, and other works]
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, Guderian, en wat is uw punt dan? Ga jij maar ergens met uw neonazi vriendjes een betoging voor de oorlog organiseren.
![]()
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat heb jij al voortgebracht? Of nog beter : wat denk jij dat je nog ooit gaat voortbrengen? 't Zal niet vet zijn, mij dunkt. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |