![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Over abortus horen we niet veel meer. Wat is jullie mening?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Abortus is niet de normaalste zaak van de wereld zoals het judeo-maçonnieke complot wil doen geloven. Het is een misdadige praktijk die de toekomst van onze Europese volkeren bedreigd!
Abortus kadert in de machinaties van het liberale systeem om individuen zoveel mogelijk persoonlijke vrijheid, genot en profijt te leveren. Het is een aspect van de meest lege beschaving in Europa ooit : de modernistische! Abortus = moord Artsen en vrouwen die deze praktijken uitvoeren moeten vervolgd worden. Abortus moet onder alle omstandigheden verboden zijn met één uitzondering, als het leven van de moeder in gevaar is. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Akkoord met die twee laatste zinnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Hangt af van de situatie.....
Indien een 16 jarig meisje zwanger wordt, vind ik het WEL geoorloofd om abortus toe te passen. Een kind krijgen op die leeftijd is een ramp voor je verdere toekomst. Ook vind ik dat een vrouw die verkracht is recht moet hebben op abortus. Vrouwen die getrouwd zijn, al wat ouder zijn en verdomd goed weten wat ze doen, dat is een heel andere zaak. Voorbehoedsmiddellen zijn er voor iets.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En waar baseert uw ethiek zich op? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Verkrachting voor.16 jaar is er genoeg voorlichting
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() baas in eigen buik zouek zo zeggen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens de RKK is abortus alleen toegelaten wanneer van bij de zwangerschap duidelijk is dat het kind niet levensvatbaar is ofwel heel ernstige gebreken vertoont (bijvoorbeeld open ruggengraat), of dat het leven van de moeder op spel komt te staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() opvallend dat het steeds mannen zijn die tegen abortus zijn he
ann coulter en alexandrake ni te na gesproken |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gouverneur
|
![]() aan de mensen die hier PRO abortus zijn :
wat vinden jullie van de doodstraf? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ze vinden het prima dat onschuldig leven vermoord wordt; ze vinden het fout dat schuldig leven vermoord wordt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |